شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرصت ویژه برای استفاده از خدمات زیرساخت ابری ایرانسل

خدمات ابری

پنج شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷:۴۸


ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در زمینه هدایت کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به سمت تحول دیجیتال، خدمات زیرساخت ابری (Infrastructure as a Service- IaaS) را ارائه می‌کند.

تیک نیوز-  با پیشرفت تکنولوژی، خدمات ابری  در سراسر دنیا مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تا پایان سال 2025، 80 درصد از شرکت‌ها به استفاده از خدمات ابری روی خواهند آورد. استفاده از این خدمات، مزایایی مانند امنیت، مقرون به‌صرفه بودن، پایداری سرویس، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری، برخورداری از خدمات پشتیبانی فنی و بی‌نیاز شدن از خرید تجهیزات گران‌قیمت را با خود به همراه می‌آورد.
 
در سال‌های اخیر، استفاده از خدمات ابری در ایران رواج بسیاری پیدا کرده و چندین شرکت در این حوزه فعالیت می‌کنند.
 
ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در زمینه هدایت کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ  به سمت تحول دیجیتال، خدمات زیرساخت ابری (Infrastructure as a Service- IaaS) را ارائه می‌کند. در این سرویس، به‌روزترین تکنولوژی‌های حوزه خدمات ابری در دنیا به‌کار رفته است.
 
یکی از نکات مهم در زمینه ارائه خدمات تکنولوژیک، ساده کردن فرآیندهای پیچیده و ایجاد تجربه کاربری رضایت‌بخش برای کاربران است. این موضوع در رابطه با سرویس ابری ایرانسل هم صدق می‌کند؛ چرا که مشتریان می‌توانند از مزایای دسترسی به داشبورد مدیریتی سلف‌سرویس خدمات ابری ایرانسل بهره‌مند شوند، در کمتر از دو دقیقه سرور مجازی خود را بسازند و بدون نیاز به ثبت تیکت، تنظیمات مورد نیازشان را در لحظه اعمال کنند.
 
 ایرانسل به تازگی امکان استفاده از این خدمات را، که پیش از این فقط برای اشخاص حقوقی امکان‌پذیر بود، در اختیار اشخاص حقیقی نیز قرار داده است.
 
امکانات داشبورد سلف سرویس خدمات ابری ایرانسل
 
با ثبت‌نام و شارژ کردن کیف پول مجازی خود، می‌توانید وارد داشبورد شوید و از امکانات آن استفاده کنید. امکانات این داشبورد شامل ساخت و پیکره‌بندی ماشین مجازی (سرور)، ایجاد فایروال، دیسک خارجی، تهیه نسخه پشتیبان (بک‌آپ)، فضای ذخیره‌سازی آبجکت (Object Storage)، برنامه‌های تک‌کلیکی (One-Click App Installation)  و DNS است.
 
از طرفی، مدل قیمت‌گذاری این خدمات بر اساس میزان مصرف یا به صورت (Pay as you go) تعریف شده است تا کاربران بر اساس میزان منابع  تخصیص‌یافته، یعنی پردازشگر (CPU)، حافظه(RAM) ، دیسک (Disk) و همچنین زمان استفاده از سرویس، هزینه بپردازند. این در حالی است که سه بازه قیمتی خدمات زیرساخت ابری ایرانسل در قالب سه جزیره (Island)، شامل جزیره آبی (Blue Island)، جزیره سبز (Green Island) و جزیره قرمز (Red Island) ارائه شده است.
 
پیشنهاد ویژه ایرانسل برای استفاده از خدمات زیرساخت ابری
 
از امروز تا 22 مرداد 1400 در راستای معرفی خدمات زیرساخت ابری ایرانسل و ایجاد تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای کاربران، این امکان را در اختیار شما قرار داده‌ایم که پس از  تکمیل مراحل ثبت‌نام، به هر میزان که کیف پول خود را شارژ کنید، 20% اعتبار بیشتر به کیف پول شما اضافه شود.
 
برای استفاده از این فرصت ویژه، به صفحه اختصاصی خدمات زیرساخت ابری ایرانسل مراجعه کنید.
منبع: ایلنا
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو