شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین مجوز تاکسی هوایی صادر شد

تاکسی هوایی

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹:۳۰


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام از صادر شدن نخستین مجوز تاکسی هوایی تحت عنوان تاکسی هوایی البرز توسط بخش خصوصی مستقر در این منطقه خبر داد.

تیک نیوز- روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام اعلام کرد:  نادر ثناگو مطلق در حساب کاربری خود در اینستاگرام اعلام کرد: یکی از برنامه‌هایی که به‌صورت جدی در این فرودگاه از یک سال پیش تاکنون در حال پیگیری بوده راه‌اندازی تاکسی و آمبولانس هوایی بوده که با توجه به ظرفیت‌های پیام مجوز تاکسی هوایی توسط بخش خصوصی از سازمان هواپیمایی کشوری گرفته‌شده است.

وی اضافه کرد: با شروع فعالیت تاکسی هوایی البرز در فرودگاه بین‌المللی پیام در آینده نزدیک امکان برقراری پرواز و جابه‌جایی مسافران به تمام فرودگاه‌های کشور به‌خصوص فرودگاه‌هایی که خدمات‌دهی پروازی زیادی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد، امکان‌پذیر خواهد بود.

ثناگو مطلق خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های کلی توسعه حمل‌ونقل هوایی کشور ایجاد بستر مناسب برای این مهم در دستور کار وزارت راه و شهرسازی بوده که با صدور مجوز فعالیت تاکسی هوایی البرز یک‌قدم بزرگ برای پیشبرد این هدف برداشته شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو