جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحول دیجیتال در عصر جدید برای تمامی سازمان ها یک ضرورت استراتژیک است.

همایش کسب وکار

دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹:۲۲


مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان همایش آنلاین تحول دیجیتال با محوریت رهبری و راهبردی دیجیتال ، تجربه مشتری ، هوش مصنوعی در سازمان ها ، نوآوری در عصر دیجیتال ، مدل های تحول دیجیتال ، بانکداری و بیمه برگزار می کند.

تیک نیوز- امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، لزوم این تحول در سازمان ها دوچندان شده‌است و تمامی شرکتهای معتبر دنیا رو به دیجیتالی شدن  آورده اند. به همین دلیل تحول دیجیتال برای کسب و کارها امروزه یک الزام است.

مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان در معرفی همایش آنلاین رایگان خود آورده  است : تحول دیجیتال به عنوان یک اقدام اساسی استراتژیک حائز اهمیت بوده که در پی شیوع ویروس کرونا از اهمیت بیشتری برخوردار شده است که به طور کلی به گفته جورج وسترمن دانشمند دانشگاه MIT ، تحول دیجیتال نشانگر یک بازاندیشی اساسی در مورد چگونگی استفاده سازمان از فناوری ، افراد و فرایند ها برای ایجاد تغییرات اساسی در عملکرد کسب و کار است .

تحول دیجیتال برای شرکت ها مخصوصا کسب و کار های سنتی یک الزام اکید است که از سوی بازار ، مشتریان و روند تغییر سبک زندگی به کسب و کار شما تحمیل می شود . اگر شما ابتکار عمل را به دست نگیرید مهم نیست سازمان شما چقدر بزرگ است چقدر سهم بازار یا قدرت دارید ، با تغییر رفتار و ذائقه مشتری قدرت و سهم بازار شما به تدریج کوچکتر خواهد شد . در مقابل پیاده سازی تحول دیجیتال می تواند تضمین کننده بقای سازمان شما و تثبیت کننده سهم بازار شما باشد .

این همایش 10 شهریورماه 1400 برگزار می گردد و برای کلیه علاقمندان رایگان می باشد.

متقاضیان می توانند در لینک https://b2n.ir/u82507  ثبت نامه نمایند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو