دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پوشش شبکه وايمکس مبين نت در تمامي مراکز استان ها

تیک نیوز

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰:۰۰



مديرعامل شرکت همراه ارتباطات امروز که مسووليت نظارت و کنترل پروژه شبکه وايمکس ارتباطات مبين نت را برعهده گرفته است از توسعه چشمگير پوشش اين شبکه در تمامي مراکز استان هاي کشور خبرداد و تاکيد کرد که شبکه سراسري مبين نت بزودي شهرهاي درجه دو را نيز تحت پوشش قرار مي دهد.
وايمکس نيوز - هوشنگ همتي در گفت و گو با خبرنگار ما از امضاي قرارداد با شرکت ارتباطات مبين نت براي در اختيار گرفتن مسووليت نظارت، کنترل پروژه و مديريت برنامه شبکه – PMO – شبکه وايمکس سراسري مبين نت خبرداد و گفت: شبکه سراسري مبين نت هم اکنون تمامي مراکز استان هاي کشور را پوشش داده و به زودي نيز شهرهاي درجه دوم استان هاي کشور تحت پوشش اين شبکه قرار مي گيرند.
وي با بيان اينکه در برخي نقاط کشور، شبکه وايمکس مبين نت داراي نقاط پوشش 100 درصدي نيز است، از وجود 60 هزار مشترک فعال در اين شبکه خبرداد و گفت: مشترکان اين اپراتور طبق بررسي هاي انجام شده از کيفيت سرويس دهي وايمکس مبين نت رضايت کامل دارند.
مديرعامل شرکت همراه ارتباطات امروز با اشاره به بهره برداري و توسعه همزمان شبکه وايمکس مبين نت از استفاده از توان فني مهندسي داخلي در بخش تجهيزات جانبي اين شبکه خبرداد و گفت: مبين نت تاکنون موفق به راه اندازي و بهره برداري 380 سايت BTS در 30 استان کشور شده است که اين سايت ها هم اکنون در حال کار است.

وي در زمينه قرارداد شرکت همراه ارتباطات امروز با مبين نت تاکيد کرد که اين شرکت مسووليت کنترل کيفي عمليات اجرايي مبين نت را به عنوان ناظر برعهده گرفته است و نظارت بر پيشرفت کار و مديريت برنامه ها و يکپارچه سازي آن با توجه به برنامه هاي زمان بندي از ديگر وظايف اين شرکت براي پروژه اينترنت پرسرعت بي سيم مبين نت در نظر گرفته شده است.
به گفته همتي، شرکت همراه ارتباطات امروز نخستين شرکت ايراني در کشور است که مسووليت اجراي پروژه PMO را به عنوان عامل کنترل پروژه مبين نت برعهده گرفته است.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو