یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرهای درجه دو استان‌ها به زودی تحت پوشش وایمکس مبین نت قرار می‌گیرند

مبين نت

شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷:۰۰


مدیرعامل شرکت همراه ارتباطات امروز که مسوولیت نظارت و کنترل پروژه شبکه وایمکس ارتباطات مبین نت را برعهده گرفته است در مورد توسعه چشم‌گیر پوشش این شبکه در تمامی مراکز استان های کشور گفت: شبکه سراسری مبین نت به زودی شهرهای درجه دو را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

وایمکس نیوز - هوشنگ همتی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه قراردادی با شرکت ارتباطات مبین نت برای در اختیار گرفتن مسوولیت نظارت، کنترل پروژه و مدیریت برنامه شبکه – PMO – شبکه وایمکس سراسری مبین نت صورت گرفته است، گفت: شبکه سراسری مبین نت هم اکنون تمامی مراکز استان های کشور را پوشش داده و به زودی نیز شهرهای درجه دوم استان های کشور تحت پوشش این شبکه قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه در برخی نقاط کشور، شبکه وایمکس مبین نت دارای نقاط پوشش 100 درصدی نیز است، گفت: مشترکان این اپراتور طبق بررسی های انجام شده از کیفیت سرویس دهی وایمکس مبین نت رضایت کامل دارند.
مدیرعامل شرکت همراه ارتباطات امروز با اشاره به بهره برداری و توسعه همزمان شبکه وایمکس مبین نت از استفاده از توان فنی مهندسی داخلی در بخش تجهیزات جانبی این شبکه خبرداد و گفت: مبین نت تاکنون موفق به راه اندازی و بهره برداری 380 سایت BTS در 30 استان کشور شده است که این سایت ها هم اکنون در حال کار است.

وی در زمینه قرارداد شرکت همراه ارتباطات امروز با مبین نت تاکید کرد که این شرکت مسوولیت کنترل کیفی عملیات اجرایی مبین نت را به عنوان ناظر برعهده گرفته است و نظارت بر پیشرفت کار و مدیریت برنامه ها و یکپارچه سازی آن با توجه به برنامه های زمان بندی از دیگر وظایف این شرکت برای پروژه اینترنت پرسرعت بی سیم مبین نت در نظر گرفته شده است.
به گفته همتی، شرکت همراه ارتباطات امروز نخستین شرکت ایرانی در کشور است که مسوولیت اجرای پروژه PMO را به عنوان عامل کنترل پروژه مبین نت برعهده گرفته است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو