سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

راه اندازی سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات

شکایت از مخابرات

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹:۴۷


سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.

تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر در آینده راه اندازی شد. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت BAZRESI.TCI.IR گزارش ها و شکایات خود را در حوزه مخابرات ارسال و پی گیری نمایند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو