پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گزارش صدا و سیما در خصوص وضعیت تلوبیون

تلویبیون

پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷:۱۷


سامانه تلوبیون سال ۱۴۰۰ براساس رتبه‌بندی الکسا همیشه در ردیف پنج سایت اول کاربران داخل کشور قرار داشته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  منظومه رسانه‌ای تلوبیون نخستین و قدیمی‌ترین مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه‌های تلویزیون است و هم اکنون بیش از ۵۷۷ هزار ویدئوی حرفه‌ای و برنامه تلویزیونی را میزبانی می‌کند.
تلوبیون به صورت رایگان ارائه دهنده پخش زنده تمام شبکه‌های سراسری، ۳۴ شبکه استانی و ۱۸ شبکه رادیویی است و آرشیو آن که به تازگی برنامه‌های شبکه‌های استانی نیز به آن اضافه شده به شکل تمام HD بدون هیچ محدودیتی در اختیار مخاطبان قرار دارد.
 
بخش تلوبیون پلاس هم ویژه نمایش فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی به صورت رایگان با محتوای سالم برای خانواده هاست. فیلم‌های تک تیرانداز، یدو، منصور از جمله فیلم‌های ایرانی این مجموعه است و به زودی درخت گردو هم به نمایش در می‌آید.
 
تلوبیون همچنین با دارا بودن قریب به ۷۰ هزار محتوای نظارت شده و فراوری شده برای کودکان ۴ تا ۶ سال (بخش پویا) و ۷ تا ۹ سال (بخش نهال) ارائه دهنده بزرگترین آرشیو برنامه‌های کودکان است.
دسترسی به تلوبیون علاوه بر مراجعه به پایگاه اینترنتی آن به نشانی www.telewebion.com از طریق نرم افزار آن در تلفن همراه نیز امکان پذیر است. آمار نصب این نرم افزار هم اکنون به بیش از ۱۰ میلیون بار رسیده است.
منبع: صدا و سیما

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو