دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشتمین رویداد DM talk برگزار می‌شود

دیجیتال مارکتینگ

یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳:۴۷


هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی DM talk در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت به صورت حضوری و آنلاین از سوی رسانه دی‌ام‌برد برگزار می‌شود.

تیک نیوز- رویداد DM talk با نام «رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ»، بر چالش‌ها و فرصت‌هایی که بازاریابی دیجیتالی برای کسب‌وکارها به وجود می‌آورد تمرکز می‌کند و با دعوت از متخصصان موفق حوزه، از دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک اهرم رشد بزرگ سخن می‌گوید. 
 
در هشتمین رویداد DM talk، علی رسولی CMO بازار، مهدی حبیبی CMO اسنپ‌فود، آرش خسرویان مدیر مارکتینگ علی‌بابا، پریسا رحیمی مدیر ایکامرس نستله، کوروش عباسی مدیر باشگاه مشتریان بانک آینده، فرید شکریه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند، عادل طالبی مدیرعامل نشر برآیند و موسس تیزلند، عطیه نوری مدیر روابط عمومی گروه اسنپ، روژین نقوی CMO دکترنکست، احسان مهدی‌زاده CMO والکس، الهام وحیدی CMO ایران‌تلنت، پیمان خلیل مدیر سئوی باسلام سخنرانی خواهند کرد.
 
در این رویداد همچنین دو پنل گفت‌وگو نیز برگزار خواهد شد که طی آنها مدیران عامل یکتانت، تپسل، صباویژن و دیما و همچنین مدیران بازاریابی دیجیتالی دیجی‌کالا، اسنپ‌تریپ و ازکی با مدیریت آرش برهمند سردبیر ماهنامه پیوست پیرامون مسائل روز تبلیغات دیجیتالی ایران بحث خواهند کرد.
 
رویداد DM talk، رویداد بزرگ بازاریابی ایران، هرساله مخاطبان گسترده‌ای از مدیران بازاریابی و دیجیتالی گرفته تا کارشناسان، مدیران عامل و علاقه‌مندان این حوزه دارد و با گردهم‌آوری متخصصان و فعالان موفق حوزه، دانشی تجربی و کاربردی را به این طیف مخاطبان انتقال داده و فضایی برای شبکه‌سازی کامیونیتی مارکترهای ایران فراهم می‌کند.
منبع: پیوست
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو