شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حکیم جوادی مدیرعامل جدید هلدینگ صاد شد

حکیم جوادی

یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲:۰۹


علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات و جایگزین صادق فرامرزی شده است. حکیم جوادی پیش از این مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا بانک ملت بود‌.

تیک نیوز- حکیم جوادی که پیش از این مدیرعامل گروه هوشمند بهسازان فردا بود، دانش آموخته سخت‌افزار دانشگاه تهران است و معاونت وزیر و مدیرعامل سابق ایزایران، موسس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس هیات مدیره ایرانیان‌نت درا را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد از سال ۱۳۹۹ و با هدف مدیریت راهبردی، ایجاد ارزش، وحدت رویه و هم‌سویی همچنین ارتقای عملکرد شرکت‌های گروه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شرکت با تمرکز بر تحقیق، پژوهش و سفارشی‌سازی فناوری‌های نوین بانکداری و پرداخت سعی دارد با نگاهی جدید، پایه‌گذار ارایه خدمات نوین بانکداری با هدف پویایی و نوگرایی در عرصه ارایه خدمات توسط بانک صادرات ایران باشد.

از آنجا که سرویس‌ها و سامانه‌هایی مانند بانکداری متمرکز، اینترنت بانک، موبایل بانک و روش‌های متعارف پرداخت در بین بانک‌های ایرانی همه‌گیر شده، این شرکت قصد دارد با همکاری بدنه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک، با نگاهی نو، از طریق جذب و تربیت نخبگان حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت کشور، نسل جدیدی از سامانه‌ها و اکوسیستم‌های فناوری محور را ارایه و پایه‌ریزی کند.

پیش از این صادق فرامرزی سکاندار این هلدینگ بود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو