دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد

میز ارتباطات مردمی

جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱:۱۱


همزمان با سفر رییس‌جمهوری به استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با با هدف رسیدگی به مشکلات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

تیک نیوز- به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، همزمان با سفر رییس جمهوری به استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف رسیدگی و بررسی مشکلات مردمی حوزه ICT استان با حضور علی بحرینی رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده وزیر ارتباطات در سفرهای استانی، ابراهیم یافتیان عضو هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران تشکیل شد.
 
هدف از تشکیل این میز رسیدگی به مشکلات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل شد.
مشکلاتی در حوزه‌های پوشش تلفن همراه و اینترنت در شهرها و روستاهای استان، زیر ساخت، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی، پست، پست بانک، شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت، تسهیلات حمایتی بررسی شد تا اقدامات لازم برای بررسی و رفع این مشکلات و بهبود وضعیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان صورت گیرد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو