یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مبین نت مودم جیبی وایمکس عرضه می‌کند

مودم جيبي

جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵:۰۰


شرکت ارتباطات مبین نت در نمایشگاه تلکام امسال مودم‌های جیبی (Pocket modem) خود را رونمایی می‌کند.

وایمکس نیوز – کمیلی زاده، معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: مشترکان با استفاده از مودم های جیبی مبین‌نت که ابعادشان به اندازه یک گوشی تلفن همراه است، می‌توانند در محیط های بیرونی و اماکن عمومی از خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم وایمکس مبین نت استفاده کنند. متقاضیان این فناوری روز دنیا می‌توانند در نمایشگاه تلکام در غرفه‌های داخلی و بیرونی مبین نت ثبت نام کرده و ظرف مدت کمتر از سه روز مودم را دریافت کنند.
وی در مورد سایر ویژگی‌های این محصول گفت: مودم‌های جیبی نیازی به پاور (برق) ندارند و از باطری‌های شارژی در آنها استفاده شده است که علاوه بر آداپتور با استفاده از USB نیز می توان آنها را مجددا شارژ کرد.

وی افزود: کاربران برای اتصال به اینترنت پرسرعت بی سیم کافی است مودم جیبی را روشن کنند تا به صورت wifi به شبکه وایمکس مبین نت وصل شوند.

وی با بیان اینکه کوچکی، سبکی، قابلیت حمل در سطح شهر، قابلیت جابه جایی در شهرهای مختلف تحت پوشش وایمکس مبین نت که تا انتهای سال به بیش از یکصد شهر خواهد رسید و بی نیازی به برق شهری را از اصلی ترین مزیت‌های  محصول جدید وایمکس مبین نت برشمرد و گفت: با استفاده از این امکانات کاربران می‌توانند به راحتی مودم خود را جابه جا و در اکثر مکان‌هایی که تحت پوشش شبکه وایمکس مبین نت است از اینترنت پرسرعت بی سیم استفاده کنند.

کمیلی زاده افزود: این محصول مناسب‌ترین ابزار ارتباطی شخصی برای طیف وسیعی از اقشار مختلف جامعه اعم از مدیران، مدرسان، دانشجویان، کارشناسان، خبرنگاران و غیره خواهد بود.

 


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو