یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت:

مودم جیبی وایمکس مبین نت با هفت درصد تخفیف در نمایشگاه الکامپ عرضه می‌شود

کميلي زاده

جمعه ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸:۰۰


معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت گفت: در الکامپ نیز همانند نمایشگاه تلکام برای معرفی اینترنت شخصی با مودم جیبی وایمکس مبین نت حضور خواهیم داشت.

وایمکس نیوز -  ساسان کمیلی زاده با بیان اینکه مودم های جیبی وایمکس مبین نت مجهز به آخرین فناوری روز دنیا در حیطه ارتباطات باند پهن بی سیم با فناوری وایمکس هستند، گفت: در الکامپ اصلی ترین دلیل حضورمان معرفی و شناساندن این ابزار راحت به کاربران اینترنت پرسرعت خواهد بود.

وی افزود: از زمان عرضه مودم های جیبی وایمکس مبین نت تاکنون کمتر از یک ماه می‌گذرد، ولی در این زمان اندک این مودم ها با استقبال قابل توجهی روبرو بوده‌اند، بنابراین با پتانسیلی که در بازار می‌بینیم قصد داریم از تمامی فرصت‌ها برای معرفی بیشتر این محصول نوین استفاده شود.

وی گفت: با توجه به اینکه در نمایشگاه های تخصصی چون تلکام بازدیدکنندگان با مقوله اینترنت و ارتباطات کاملا آشنا بودند، فرصت بسیار مناسبی برای معرفی مودم های جیبی وایمکس مبین نت حاصل شد و خوشبختانه بازخورد بسیار مثبتی داشتیم.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت در مورد ویژگی های مودم‌های جیبی وایمکس مبین نت گفت: این مودم ها برای استفاده نیازی به برق ندارند و باطری آنها از طریق USB قابل شارژ است؛ همچنین به دلیل آنکه ابعاد این مودم ها در اندازه گوشی های تلفن همراه است به راحتی قابل حمل و جابه جایی هستند و کلیه دارندگان تلفن های هوشمند، تبلت و نوت بوک به راحتی می توانند با استفاده از امکان WiFi این مودم ها به شبکه اینترنت پرسرعت بی سیم سراسری وایمکس مبین نت متصل شوند.

وی افزود: در معابر و مکان های عمومی و در بیش از 60 شهری که تحت پوشش شبکه وایمکس مبین نت است به راحتی می توان از این مودم ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه آخرین فناوری روز دنیا برای اولین بار و تنها توسط شرکت ارتباطات مبین نت به بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات عرضه شده است، گفت: بازار اولیه هدف این مودم ها را مدیران، کارشناسان IT، بازرگانان، دانشجویان، روزنامه نگاران و تمامی اشخاصی که بخشی یا تمامی کارشان وابسته به اینترنت پرسرعت است، تشکیل می دهند.

کمیلی زاده گفت: در نمایشگاه الکامپ مودم های جیبی مبین نت با 7 درصد تخفیف ویژه در طرح های دوساله ارایه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در الکامپ هفدهم مبین نت سه غرفه در فضای باز و یک غرفه را در سالن شماره 44 به خود اختصاص داده است، گفت: سایر طرح های وایمکس مبین نت نیز در این نمایشگاه شامل تخفیف 10 درصدی می شوند و متقاضیان می توانند با مراجعه به غرفه‌های مبین نت در روزهای نمایشگاه و ثبت نام از این تخفیف ها برخوردار شوند.

وی در مورد بخش های مختلف غرفه مبین نت در الکامپ شانزدهم گفت: غرفه مبین نت در نمایشگاه شامل چهار بخش اینترنت پرسرعت شخصی، اداری و خانگی، پشتیبانی فروش، خدمات شبکه های اختصاصی مجازی برای بانک ها و سازمان ها(VPN) و روابط عمومی خواهد بود و هریک از این بخش ها وظیفه دارند به مراجعه کنندگان کمک کنند.

به گفته کمیلی زاده قرار است بخش پشتیبانی فروش به سوالات و مشکلات مراجعه کنندگان پاسخ دهد، بخش شبکه اختصاصی مجازی با متقاضیان سازمانی وارد مذاکره شود و روابط عمومی نیز مسوول جمع آوری دیدگاه ها و نظرات کاربران فعلی و آینده وایمکس مبین نت خواهد بود.

وی گفت: نظر سنجی روزانه، فعالیت در دست اقدام بخشی از غرفه داران در الکامپ هفدهم خواهد بود و در پایان نمایشگاه به تعدادی از کسانی که فرم های نظرسنجی را پرکرده‌اند به قید قرعه جوایزی تعلق خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت در مورد برنامه های تفریحی یا هیجان انگیزی که برخی شرکت ها در نمایشگاه ها اجرا می کنند، گفت: هدف از حضور مبین نت در نمایشگاه های تخصصی معرفی فناوری وایمکس و خدمات جدید شرکت است و معتقد است که انجام این مهم در فضاهای آرام‌تر و خلوت تر برای علاقمندان به این فناوری ها جذابیت بیشتری دارد.

وی تمامی کاربران بالقوه و بالفعل اینترنت را برای آشنایی با شبکه وایمکس مبین نت، مودم های رومیزی و جیبی و همچنین برخورداری از تخفیف های ویژه نمایشگاه دعوت کرد تا از غرفه مبین نت بازدید کنند.

گفتنی است نمایشگاه الکامپ هفدهم 18 تا 22 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو