سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

فروش با حذف واسطه‌ها در بازاریابی شبکه ای

نمايشگاه

یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲:۰۰


مدیرفروش شرکت بازاریابان ایران گفت: بازاریابی شبکه ای بهترین روش برای حذف واسطه ها و ایجاد اشتغال است.

وایمکس نیوز - پوریا خوشنودی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: در روش بازاریابی شبکه ای کالایی که تولید می شود بدون نیاز به سیستم توزیع چندمرحله ای و گذشتن از واسطه های بزرگ و کوچک به طور مستقیم توسط یکی از اجزای شبکه به فروش می رسد.
وی افزود: از طرفی چون فروش محصولات نیازی به تاسیس شرکت و ایجاد انبار و فروشگاه ندارد، هر فرد علاقه مندی می تواند وارد حرفه فروش شود.
وی گفت: روش بازاریابی شبکه ای بیش از چند سال است که در دنیا باب شده است، اما در کشور ما عمری در حدود یک سال دارد.
خوشنودی بیان کرد: شرکت بازاریابان ایران که هم اکنون با برند BIZ به نمایشگاه الکامپ آمده است، نماینده فروش محصولات شرکت Amega Global است.
وی افزود: دفتر فروش این شرکت در کشور سنگاپور است و محصولاتش نیز در کشورهای استرالیا، سوئد و هنگ کنگ تولید می شود.
وی عنوان کرد: شرکت بازاریابان ایران به شیوه بازاریابی شبکه ای محصولات شرکت Amega Global را به فروش می رساند.
وی در مورد انتخاب بازاریابان فروش گفت: هر فردی که علاقه مند به کار فروش باشد می تواند ابتدا در کلاس های آموزشی شرکت کند و پس از آمادگی اقدام به فروش کند. از صفر تا صد عملیات فروش توسط اینترنت انجام می شود به طوری که هر فروشنده در اینترنت دارای دفتر کاری مجازی است.
وی به دیگر آموزش های شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه فروش موضوع آسانی نیست در شرکت علاوه بر آموزش های فروش و بازاریابی آموزش هایی در زمینه روش های موفقیت و بهتر زیستن نیز داده می شود تا بازاریابان با استفاده از این آموزش ها با قدرت بیشتری فعالیت کنند.
وی به تفاوت های بازاریابی شبکه ای و شبکه های هرمی اشاره کرد و گفت: یکی از تفاوت های اساسی بازاریابی شبکه ای با فروش از طریق شبکه های هرمی این است که در روش اول برخلاف روش دوم بازاریاب مجبور به خرید کالا برای شروع کار خود در شبکه نیست.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو