دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت حامی سافت:

2 هزار و 500 بازی جذاب را در الکامپ هفدهم معرفی کردیم

بازي

یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸:۰۰


مدیرعامل شرکت حامی سافت گفت: هدف‌مان از حضور در الکامپ هفدهم معرفی و نمایش بازی های سالم رایانه ای برای کودکان و نوجوانان تحت عنوان سرگرمی های دیجیتال بوده است.

وایمکس نیوز - حامد کامکار با بیان این مطلب گفت: بیش از 2 هزار 500 بازی جذاب را در طبقه بندی مختلف متناسب با سلیقه ها و سنین مختلف را در نمایشگاه الکامپ به مخاطبان و بازدیدکنندگان معرفی می کنیم.
وی افزود: تمامی بازی های شرکت حامی سافت دارای هولوگرام و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و خانواده ها می توانند با آسودگی خاطر از محتوای بازی های رایانه‌ای آن را برای فرزندانشان تهیه کنند.
وی گفت: بسیاری از این بازی ها خارجی هستند و آنها را از سایت هایی که دانلود رایگان دارند تهیه می کنیم و سپس این بازی ها توسط کارشناسان حامی سافت ترجمه و ویرایش می شوند.
کامکار در مورد طبقه بندی سلیقه ای بازی ها گفت: سرگرمی های دیجیتال را به بخش های کودکانه، فلش گیم، فکری و منطقی، مهیج و متنوع و حرفه ای و سه بعدی تفکیک کرده ایم.
وی افزود: بخش دیگری از سرگرمی های دیجیتال نیز به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می پردازد.
مدیرعامل شرکت حامی سافت در مورد کیفیت برگزاری نمایشگاه الکامپ گفت: با توجه به اینکه نوع محصول ارایه شده توسط حامی سافت نرم افزارهای بازی های رایانه ای است و مخاطب این محصولات اغلب کودکان و نوجوانان هستند، بهتر بود اجازه فروش محصولات هم به شرکت ها داده می شد.
وی افزود: در واقع الکامپ برای شرکت هایی نظیر حامی سافت بیشتر محل فروش است تا مذاکره؛ بنابراین اگر امکان فروش میسر بود دستاورد بهتری برای شرکت های نرم افزاری در پی داشت.
وی گفت: با وجود اینکه قوانین نمایشگاه اجازه فروش به شرکت های نرم افزاری را نمی دهد، برای آن دسته از بازدیدکنندگانی که در نمایشگاه درخواست خرید سرگرمی های دیجیتال را داشته باشند، تخفیف ویژه نمایشگاهی در نظر گرفته ایم و پس از اتمام نمایشگاه محصولات مورد نظر را برایشان ارسال می کنیم.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو