دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سایبرتک در الکامپ هفدهم سمینارهای آموزشی رایگان برگزار می کند

نمايشگاه

یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۵:۰۰


معاون واحد آموزش های آموزشگاه مهندسی سایبرتک گفت: در تمامی روزهای نمایشگاه سایبرتک برای علاقه مندان سمینارهای آموزشی برگزار می کند.

 وایمکس نیوز - مهداد امیری در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: در طی دو روز گذشته 10 سمینار در ساعات مختلف برگزار شده است و در طی روزهای آینده نیز 15 سمینار دیگر توسط اساتید آموزشگاه برگزار خواهد شد.
وی به برخی از موضوعات آموزشی این سمینارها اشاره کرد و گفت: آشنایی با بسترهای مخابراتی، voip، cisco، معرفی ویندوز 8، معرفی بازار کار جهانی متخصصان شبکه و مرکز تماس تعدادی از موضوعات آموزشی سمینارها در روزهای آینده است.
وی به آغاز فعالیت آموزشگاه مهندسی سایبرتک در سال 78 اشاره کرد و گفت: فعالیت اصلی سایبرتک برگزاری دوره های آموزشی تخصصی شبکه و امنیت شبکه بوده است.
وی افزود: در طی سال های اخیر فعالیت های سایبرتک رونق بسیار خوبی داشته است به طوری که توانستیم در خلال این سال ها تعداد شعبات خود را به سه شعبه افزایش دهیم.
وی در مورد مدیریت آموزشگاه مهندسی سایبرتک گفت: مدیریت سایبرتک بر این عقیده است که آموزش ها حتما باید توسط اساتید حرفه ای که دارای مدارک معتبر بین المللی هستند صورت گیرد.
امیری گفت: بر این اساس تمامی اساتید آموزشگاه دارای بالاترین مدرک دوره ها هستند و برخی از آنها بیش از 2 هزار ساعت در رشته آموزشی سابقه تدریس دارند.
وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی های اساتید آموزشگاه این است که آنها علاوه بر دارا بودن مدرک معتبر اغلب در کارهای اجرایی نیز از نزدیک دستی بر آتش دارند.
امیری در ادامه گفت: این نکته بسیار با اهمیت است چرا که موضوع شبکه از دسته علومی است که نقاط کور بسیاری دارد که تنها یک فرد با تجربه عملی به آنها واقف است، بنابراین استادانی که کار عملی کرده اند می توانند در مورد آن به دانشجویان آموزش های لازم را بدهند.
معاون واحد آموزشی سایبرتک به یکی دیگر از نقاط قوت آموزشگاه اشاره کرد و گفت: تجهیز آموزشگاه به لابراتوارهای مجهز و حرفه ای از نقاط قوت سایبرتک است.
وی افزود: در حال حاضر سایبرتک 18 لابراتوار تخصصی دارد تا دانشجویان در یک محیط واقعی شبکه را آموزش ببینند.این در حالی است که ایجاد هر لابراتوار برای شرکت هزینه های سنگینی را در پی داشته است.
وی در مورد مدل های آموزشی سایبرتک گفت: دو نوع آموزش در سایبرتک ارایه می شود؛ اولی مدل آموزشی عمومی است که علاقه مندان به موضوعات شبکه با هر پایه تحصیلی امکان حضور در آن کلاس ها را دارند.
امیری افزود: آموزش نوع دیگر برای سازمان هاست که در این مدل مدرسان در محل سازمان یا شرکت حاضر می شوند. در این روش شهرستان ها هم تحت آموزش قرار می گیرند.
معاون واحد آموزش سایبرتک در مورد بازار کار شبکه نیز گفت: با توجه به شرایط دنیای امروزی از شرکت های کوچک تا بزرگ همگی به نحوی با موضوع شبکه درگیر و در ارتباطتند.
وی افزود: شرکت سایبرتک با شرکت هایی که نیاز به کارشناسان شبکه دارند در ارتباط است و آموزش دیدگان خود را به این شرکت ها معرفی می کند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو