دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارنما رایانه در الکامپ راهکارهای دیجیتال عرضه می کند

نمايشگاه

دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰:۰۰


شرکت کارنما رایانه در الکامپ هفدهم به شرکت هایی که در فرآیندهای خود دچار اختلال یا کندی هستند راهکارهایی مبتنی بر فناوری اطلاعات ارایه می کند.

وایمکس نیوز – بهزاد شفق، مسوول تبلیغات شرکت کارنما رایانه با اعلام این خبر گفت: مخاطبان شرکت کارنما رایانه آن دسته از شرکت ها یا موسساتی هستند که در خلال انجام فعالیت های خود با مشکلی مواجه اند و یا اینکه فرآیند انجام کارها برایشان به سختی و کندی صورت می گیرد.
وی افزود: در این مواقع کارشناسان و متخصصان شرکت، فرآیندهای جاری سازمان مذکور را بررسی می کنند و با ارایه راهکار به حل مساله می پردازند.
وی گفت: ممکن است فرآیندهای انجام کار توسط شرکتی که با اشکال روبرو بوده تماما سنتی انجام می شده و این امکان هم وجود دارد که در خلال انجام کارها به شیوه مدرن با اشکال روبرو باشند که در هر دو صورت راه حلی برای آن وجود دارد.
وی با بیان اینکه ممکن است بسیاری از شرکت ها ادعای ارایه راهکارهای دیجیتال را داشته باشند، گفت: محصولی که توسط برخی از شرکت ها برای حل مشکل همه شرکت ها ارایه می شود را نمی توان راهکار به حساب آورد، بلکه تنها در شرایطی می توان گفت که راهکاری ارایه شده که یک محصول برای یک مشکل تولید شود.
وی با بیان اینکه همواره نیاز به ایجاد تغییرات صددرصد برای حل مشکلات سازمان نیست، گفت: ممکن است برای برخی مشکلات تنها با ایجاد تغییراتی اندک در یک روش یا یک فرآیند به نتیجه برسیم، از طرفی این امکان هم وجود دارد که برای حل یک مشکلات به طور کلی سیستم را باز تعریف کنیم.
شفق گفت: اگر شرکتی در بخش انبارگردانی با اشکالاتی نظیر کندی سیستم یا انبارگردانی سخت مواجه باشد در این صورت می توان با بررسی دقیق وضعیت موجود فرآیندها را تغییر داد و عیوبی را که کار را دشوار می کنند برطرف کرد.
مسوول تبلیغات کارنما رایانه در مورد فعالیت های شرکت در بخش شناسایی خودکار گفت: شرکت در این بخش نماینده فروش و خدمات پس از فروش zebra، و محصولات Honeywell موتورولا و یونیک است.
وی افزود: در این بخش نرم افزارهای مبتنی بربارکد و RFID شامل مدیریت انبار، بسته بندی محصول، اموال و دارایی های ثابت، پخش و فروش مویرگی و مدیریت خدمات و پشتیبانی سخت افزری ارایه می شود.
به گفته شفق کارنما رایانه در بخش شبکه و امنیت شبکه نیز نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات امنیت شبکه cybroam، نماینده انحصاری نرم افزار EPDP و نیز ارایه دهنده راهکارهای امنیت شبکه است.
وی افزود: همچنین در این بخش کارنما رایانه نماینده انحصاری آنتی ویروس E-Scan، نماینده رسمی محصولات امنیتی kaspersky و ارایه دهنده محصولات ESET است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو