دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه‌ای شرکت ارتباطات مبین نت در استان همدان خبر داد:

آغاز بررسی برای توسعه شهرهای بزرگ استان

همدان

چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰:۰۰


مدیر منطقه‌ای شرکت ارتباطات مبین نت در استان همدان معتقد است، وایمکس با کیفیت و قیمت ارزان می‌تواند جایگزین اینترنت پرسرعت(ADSL) شود.

وایمکس نیوز  فرهاد آزادی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: ویژگی‌های متفاوت و برتر وایمکس در مقایسه با ADSL سبب می شود در آینده‌ای نزدیک و در شرایطی که اینترنت پرسرعت بی سیم با کیفیت بالاتر و قیمت ارزان‌تر ارایه شود این فناوری کاملا جایگزین ADSL شود.
وی افزود: وایمکس به لحاظ سرعتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد قابل مقایسه با ADSL نیست و افزایش روزافزون کاربران جهانی خود نشان از جایگزین شدن شبکه‌های بی‌سیم در آینده‌ای نزدیک با شبکه‌های سیمی دارد.
وی گفت:  در حال حاضر پوشش شبکه وایمکس مبین نت در شهر همدان، با برنامه‌ توسعه‌ای که مبین نت تهیه کرده بود برابری می‌کند.
وی بیان کرد:‌ توسعه شبکه وایمکس مبین نت در شهرهای ملایر و نهاوند به عنوان بزرگترین شهرهای استان پس از همدان آغاز می‌شود، هر چند که در حال حاضر سرویس وایمکس در همدان بیشتر مورد تقاضا برای مصارف خانگی بوده است، اما با گسترش پوشش وایمکس در استان مراکز تولیدی – صنعتی، کارخانجات بزرگ و ادارات دولتی هم در دسته متقاضیان این سرویس قرار خواهند گرفت.
وی افزود: مشتریان خانگی وایمکس به دنبال استفاده و تجربه سرعت بالا و با کیفیت‌اند و چون دوست ندارند در هنگام استفاده از اینترنت دچار قطعی های مکرر شوند یا برای باز کردن و دانلود اطلاعات مورد نیازشان با وقفه های طولانی مواجه شوند، سراغ وایمکس آمده‌اند و مسلما با افزایش سرعت و کیفیت رغبت آنها برای حفظ این سرویس و تمدید اشتراکشان بیشتر خواهد شد.
به گفته مقدم، تجربه فراگیری وایمکس در کشور مانند تجربه استفاده همگان از تلفن همراه مجددا تکرار خواهد شد، البته منوط به اینکه با قیمت پایین و کیفیت بالا اطمینان و اعتماد مشترکان را جلب کنیم.
وی در مورد پیشینه همدانی‌ها در استفاده از اینترنت پرسرعت گفت: پیش از ارایه وایمکس در همدان، ADSL توسط شرکت‌های PAP و مخابرات عرضه می شد اما گزینه جدید وایمکس انتخاب جدیدتری را پیش روی مردم همدان نهاده است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو