دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مبين نت ارايه مي کند

اينترنت شخصي با ضريب اشتراک يک به چهار

تیک نیوز

جمعه ۱۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۱:۰۰


در طرح زمستاني وايمکس مبين نت ، اينترنت شخصي با مودم جيبي با ضريب اشتراک يک به چهار ارائه مي گردد

شرکت ارتباطات مبين نت بعنوان تنها ارائه دهنده خدمات ارتباطي بي سيم با فناوري وايمکس در کليه استان هاي کشور، مفتخر است آخرين فناوري روز دنيا را براي اولين بار در ايران عرضه نمايد. اينترنت شخصي با مودم جيبي، خدمتي جديد از مبين نت است که شما مي توانيد با تهيه يک مودم قابل حمل که به اندازه يک دستگاه تلفن همراه (شکل روبرو) مي باشد، در اکثر نقاط شهر به شبکه وايمکس مبين نت متصل شويد. مودم جيبي وايمکس مبين نت را نه تنها مي توانيد در نقاط مختلف شهر خود استفاده نماييد، بلکه مي توانيد در سفر به همراه خود داشته و در تمامي شهرهاي تحت پوشش مبين نت نيز (که بزودي به بيش از صد شهر خواهد رسيد) از آن استفاده نماييد. اين مودم داراي باطري مناسب با طول زمان شارژ اتصال دائم سه ساعت مي باشد که علاوه بر امکان تغذيه توسط آداپتور، قابليت شارژ با USB را نيز داراست.
با روشن نمودن مودم جيبي ابتدا مودم به جستجوي شبکه وايمکس مي پردازد و پس از روشن شدن و ثابت ماندن چراغ WiMAX مي توان اطمينان حاصل نمود که پوشش در آن نقطه مناسب بوده است. پس از برقراري ارتباط با شبکه وايمکس مبين نت، مودم جيبي، اينترنت پرسرعت را بصورت WiFi در اختيار قرار مي دهد که مي توان با استفاده از رايانه، نوت بوک، تلفن همراه، تبلت و يا هر وسيله ديگر که امکان ارتباط با اينترنت بصورت بي سيم WiFi را داشته باشد، از خدمات پرسرعت مبين نت در مکان هاي مختلف استفاده نمود.
اينترنت شخصي با مودم جيبي
اينترنت شخصي با مودم جيبي در حال حاضر بعنوان تنها راهکار براي آن دسته از افرادي مي باشد که به شدت در طي روز، در خارج از منزل و يا محيط کار، در خيابانها، پارکها، بانکها، اماکن عمومي و ... به اينترنت احتياج دارند (بعنوان مثال مديران، دانشجويان، خبرنگاران، محققان، اساتيد و ...). لذا راهکار اينترنت شخصي با مودم جيبي وايمکس مبين نت پديده اي نو در خدمات ارتباطي بي سيم در ايران مي باشد که مي تواند مورد استفاده مشترکين ADSL و وايمکس از شرکت هاي مختلف باشد. نقطه قوت مودم جيبي بر ساير مودم هاي قابل حمل وايمکس از قبيل USB، امکان برقراري ارتباط با اين مودم بصورت WiFi مي باشد که در نتيجه استفاده از اين مودم مختص کامپيوتر و نوت بوک نمي باشد و حتي دارندگان تلفن هاي هوشمند، تبلت، کنسول هاي بازي و ... نيز مي توانند از اينترنت شخصي با مودم جيبي مبين نت استفاده نمايند.

اينترنت شخصي با مودم جيبي با يک طرح پيش فرض ارائه مي شود که در جدول زير مشخصات آن آمده است و براي درخواست اين مودم مي توانيد با تکميل فرم ثبت نام و رجوع به بخش اشتراک خدمات اين مودم را خريداري نماييد. توجه داشته باشيد که مشابه تلفن هاي همراه که در برخي نقاط امکان آنتن دهي وجود ندارد، مودم جيبي نيز در برخي مناطق شهر امکان برقراري ارتباط با شبکه وايمکس مبين نت را ندارد و لذا در صورت عدم آنتن دهي در يک خيابان و يا يک ناحيه، امکان برگشت مودم وجود ندارد.

مدت اعتبار نام طرح پهناي باند محدوديت حجم مبلغ با مودم (بدون احتساب 4%) مگابايت اضافه
دو ساله MJ41 128Kbps 30GB 2.990.000 ريال 60 ريال
يک ساله MJ42 128Kbps 15GB 1.990.000 ريال 80 ريال

لازم به ذکر است جهت تهيه اين مودم ها تنها لازم است به عوامل فروش مدارک احراز هويت ارائه گردد و نيازي به پرداخت هزينه نصب و راه اندازي براي اين مودم ها نمي باشد (در اصل نصبي انجام نمي گيرد). همانگونه که مشاهده مي شود خدمات اينترنت شخصي با مودم جيبي وايمکس مبين نت بصورت حجم ترافيک ارسال و دريافت محدود در يک بازه زماني مشخص با ضريب اشتراک يک به چهار ارائه مي گردد که مشابه ساير طرح هاي اينترنت پرسرعت بي سيم وايمکس مبين نت با حجم محدود استفاده در ساعات دو الي هشت صبح  رايگان مي باشد (حجم اطلاعات ارسالي و دريافتي در اين محدوده هاي زماني محاسبه نخواهد گشت.) در ضمن در کليه طرح هاي فوق پس از برقراري ارتباط CPE با شبکه يک آدرس IP نامشخص معتبر، به مشترک اختصاص داده مي شود.

وايمکس نيوز- شرکت ارتباطات مبين نت بعنوان تنها ارائه دهنده خدمات ارتباطي بي سيم با فناوري وايمکس در کليه استان هاي کشور، آخرين فناوري روز دنيا را براي اولين بار در ايران عرضه نموده است.
اينترنت شخصي با مودم جيبي، خدمتي جديد از مبين نت است که کاربران مي توانند با تهيه يک مودم قابل حمل ،در اکثر نقاط شهر به شبکه وايمکس مبين نت متصل شوند. مودم جيبي وايمکس مبين نت داراي باطري براي ،سه ساعتاتصال دائم  مي باشد که علاوه بر امکان تغذيه توسط آداپتور، قابليت شارژ با USB را نيز داراست.
با روشن نمودن مودم جيبي ابتدا مودم به جستجوي شبکه وايمکس مي پردازد و پس از روشن شدن و ثابت ماندن چراغ WiMAX مي توان اطمينان حاصل نمود که پوشش در آن نقطه مناسب بوده است. پس از برقراري ارتباط با شبکه وايمکس مبين نت، مودم جيبي، اينترنت پرسرعت را بصورت WiFi در اختيار قرار مي دهد که مي توان با استفاده از رايانه، نوت بوک، تلفن همراه، تبلت و يا هر وسيله ديگر که امکان ارتباط با اينترنت بصورت بي سيم WiFi را داشته باشد، از خدمات پرسرعت مبين نت در مکان هاي مختلف از جمله در سفر به شهرهاي تحت پوشش مبين نت که بزودي به بيش از يک صد شهر خواهد رسيد از آن استفاده نمود.
اينترنت شخصي با مودم جيبي با يک طرح پيش فرض ارائه مي شود که در جدول زير مشخصات آن آمده است و براي درخواست اين مودم مي توانيد با تکميل فرم ثبت نام و رجوع به بخش اشتراک خدمات اين مودم را خريداري نماييد. توجه داشته باشيد که مشابه تلفن هاي همراه که در برخي نقاط امکان آنتن دهي وجود ندارد، مودم جيبي نيز در برخي مناطق شهر امکان برقراري ارتباط با شبکه وايمکس مبين نت را ندارد و لذا در صورت عدم آنتن دهي در يک خيابان و يا يک ناحيه، امکان برگشت مودم وجود ندارد.
 

مگابايت اضافه
هزينه با احتساب 4 درصد
محدوديت حجم
پهناي باند
نام طرح
مدت اعتبار
60ريال
2.990.000 ريال
30GB
128kbps
Mj41
دوساله
80 ريال
1.990.000 ريال
15GB
128Kbps
MJ42
يکساله

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو