دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مبین نت:

بازار وایمکس را با افزایش کیفیت و کاهش قیمت توسعه می‌دهیم


سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۹:۰۰


شرکت ارتباطات مبین نت که از مردادماه امسال شبکه سراسری وایمکس را در 31 شهر مرکز استان و شهرهای بابل، کیش، قشم و چابهار راه‌اندازی کرده است، به طور گسترده در نمایشگاه الکامپ شرکت می‌کند. این شرکت با هدف حمایت از صنعت الکترونیک و کامپیوتر حامی طلایی شانزدهمین نمایشگاه الکامپ نیز خواهد بود.

وایمکس نیوز - محمد تقی خاکی، مدیرعامل شرکت مبین نت حضور در الکامپ را بهترین فرصت برای معرفی شرکت و توانمندی‌های آن عنوان کرد و گفت: نمایشگاه الکامپ فضای لازم برای معرفی اینترنت پرسرعت بی سیم (وایمکس) به علاقه‌مندان را در خود دارد.
وی افزود: با توجه به حضور نسل جوان و مشتاق به فناوری‌های نوین در الکامپ شانزدهم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی سعی خواهیم کرد برای تمامی علاقه‌مندان به استفاده از اینترنت پرسرعت به ویژه اینترنت وایمکس که مایل باشند با شرکت و خدماتش آشنا شوند زمانی را اختصاص خواهد داد.
خاکی گفت: در میان تمامی استفاده کنندگان اینترنتی که در الکامپ مخاطب مبین نت هستند، جوانان به دلیل اشتیاق بیشتری که برای آشنایی با نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین دارند، بیش‌تر مد نظر قرار خواهند گرفت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه مبین نت در الکامپ برای جذب کاربران خانگی خواهد بود یا مراکز تولیدی و صنعتی بزرگ گفت: مبین نت برای تمامی گروه‌هایی که به اینترنت پرسرعت نیاز دارند برنامه ویژه‌ای دارد. در واقع مبین نت تامین نیازهای هر متقاضی اینترنت پرسرعتی را در هر زمان و در هر مکان وظیفه خود می‌داند.
وی افزود: اما به دلیل اینکه وایمکس مبین نت شبکه جدیدی در حوزه فناوری اطلاعات است که به تازگی راه‌اندازی شده امکان پاسخگویی آنی به تمامی نیازها را ندارد و در حال حاضر بخش کوچکی از جامعه هدف خود را تحت پوشش دارد.
خاکی گفت: امیدواریم در زمان مناسب، گستره جغرافیایی کشورمان را با امواج وایمکس مبین نت پوشش دهیم.
مدیر‌عامل شرکت مبین نت در مورد علت حضور در نمایشگاه تلکام سال گذشته گفت: سال گذشته هنوز شبکه وایمکس مبین نت راه‌اندازی نشده بود با حضور در نمایشگاه دنبال برندسازی بودیم.
وی افزود: همچنین در نمایشگاه تلکام سال گذشته به علاقمندان حوزه فناوری اطلاعات این نوید را دادیم که شرکت ارتباطات مبین نت بنا دارد وایمکس را به عنوان یکی از جدیدترین پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران راه‌اندازی کند.
وی گفت: در الکامپ شانزدهم هم این نوید را به تمامی هموطنان می‌دهیم که تا سال آینده تمامی مراکز فرمانداری‌ها تحت پوشش سراسری شبکه وایمکس مبین نت قرار بگیرند و به این ترتیب این شبکه مدرن از انحصار شهرهای بزرگ در خواهد آمد.

 

وایمکسی‌ها همکار اینترنتی‌ها در الکامپ
مدیر‌عامل شرکت مبین نت با بیان اینکه با حضور مبین نت در نمایشگاه و معرفی و ارایه وایمکس فضای رقابتی در میان ارایه دهندگان اینترنت پرسرعت به وجود خواهد آمد، گفت: در حال حاضر با وجود شرکت‌های مختلف ارایه کننده خدمات باند پهن اینترنت هنوز بازار باند پهن در کشور اشباع نشده است و اگر همه شرکت‌ها با تمامی توان کار کنند باز هم امکان پاسخگویی به تمامی نیاز‌های کشور را ندارند، با وجود این تمامی تلاش خود را جهت رساندن این خدمت به همه شهروندان با کیفیت مناسب به کار خواهیم گرفت.
وی افزود: در واقع وایمکس مبین نت بخشی از بار و فشاری که سایر ارایه دهندگان اینترنت پرسرعت بر دوش داشتند را تحمل می‌کند و از فشار ارایه خدمات آنها می‌کاهد.
وی در مورد حسن دیگر ارایه وایمکس توسط مبین نت در سراسر کشور گفت: ورود مبین نت به عرصه بازار اینترنت پرسرعت حق انتخاب را برای کاربران ایجاد شده است و شرکت‌هایی می‌توانند در این بازار سهم قابل توجه‌ای داشته باشند که با ارایه سرویس با کیفیت و ارزان اقدام به جذب مشترک کنند.

 

کاهش قیمت و افزایش کیفیت وایمکس
به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت گام بعدی مبین نت پس از افزایش گستره پوشش جغرافیایی، افزایش کیفیت و کاهش قیمت خواهد بود.
وی گفت: اصلی‌ترین نیاز کاربران پس از امکان دسترسی به سرویس بهره‌مندی از سرویس‌هایی با کیفیت مطلوب و البته قیمتی متناسب با کیفیت است، بنابراین مبین نت خود را ملزم می‌داند که رابطه منطقی بین کیفیت و قیمت را ایجاد کند، ضمن اینکه در آینده نزدیک با افزایش پوشش شبکه وایمکس، مبین نت به دنبال بهبود کلی کیفیت اینترنت خواهد بود.
وی در مورد اینکه از میان مشتریان خاص وایمکس کدام دسته از سازمان‌ها و موسسات را در ایام برگزاری نمایشگاه به عنوان جامعه هدف انتخاب شده‌اند، گفت: از آنجا که یکی از قابلیت‌های شبکه وایمکس مبین نت ایجاد شبکه مجازی اختصاصی (VPN) است، و مبین نت راه‌اندازی این سرویس را در دستور کار خود دارد، یقینا گروهی از مخاطبان خاص مبین نت سازمان‌هایی خواهند بود که در نقاط مختلف کشور شعبه دارند و دسترسی به شبکه مجازی اختصاصی برای آنها بسیار کارساز خواهد بود.
وی افزود: بنابراین بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها، دفاتر فروش هواپیمایی و همه سازمان‌هایی که نیازمند این سرویس‌ها هستند، برای بازدید و آشنایی با این امکان کاربردی دعوت خواهیم کرد.

 

جوایز ویژه برای بازدیدکنندگان الکامپ
خاکی با اعلام برنامه‌های متنوعی که در نمایشگاه الکامپ شانزدهم در غرفه شرکت ارتباطات مبین نت برگزار خواهد شد، گفت: برای عموم بازدیدکنندگان کارگاه‌های آموزشی در سطوح مختلف برگزار می‌شود.
وی افزود: حضور مدیران و کارشناسان جهت پاسخگویی، مسابقات مختلف به همراه جوایز ویژه و ارایه کارت‌های تخفیف ویژه اشتراک وایمکس از دیگر برنامه‌های مبین نت در نمایشگاه الکامپ خواهد بود.

توسعه وایمکس در گرو توسعه فناوری‌ اطلاعات
وی در مورد علت اسپانسری شرکت ارتباطات مبین نت در نمایشگاه الکامپ گفت: اصلی‌ترین دلیل برای اسپانسری مبین نت در الکامپ شانزدهم حمایت از صنعت فناوری اطلاعات است. ما معتقدیم که توسعه وایمکس در کشور در گرو توسعه فناوری اطلاعات است و نمایشگاه الکامپ محلی مناسب برای ارایه توانمندی‌ها و راهکارهای جدید مدیریتی با استفاده از فناوری‌های جدید است.

 گفتنی است،‌ غرفه شرکت ارتباطات مبین نت واقع در سالن 41  پذیرای بازدید کنندگان از شانزدهمین نمایشگاه الکامپ خواهد بود.

منبع:‌روابط عمومی مبین نت

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو