دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه‌ای شرکت مبین نت در استان فارس:

وایمکس راه‌حلی مناسب برای توسعه گردشگری در شیراز

شيراز

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۱:۰۰


شرکت ارتباطات مبین نت در فاز دوم توسعه وایمکس در استان فارس شهرهای جهرم، کازرون، مرودشت، فسا، استهبان و لار برای ارایه سرویس در نظر گرفته است.

وایمکس نیوز – حسین زمانی، مدیر منطقه‌ای شرکت ارتباطات مبین نت در استان فارس با بیان این مطلب گفت: تا هفته آینده چند BTS جدید زیر بار شبکه مبین نت می‌رود به نحوی که با بهره‌برداری از سایت‌های جدید پوشش شهر شیراز را بهبود می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه شیراز پایتخت فرهنگی کشور نامیده می شود، گفت: استان فارس به دلیل سابقه تاریخی و فرهنگی که دارد، پتانسیل خوبی برای دریافت فناوری های نوینی مانند وایمکس دارد.
زمانی گفت: از طرفی شیراز قطب الکترونیکی کشور است، بنابراین زیرساخت های لازم برای استفاده از بسترهای ارتباطی مجازی در این شهر فراهم است.
وی در مورد استقبال شیرازی ها از وایمکس بیان کرد: در حال حاضر و با وجود نوع طراحی ارایه وایمکس در شیراز هنوز هم تعداد قابل توجهی مشتری وایمکس وجود دارد.
زمانی افزود: طراحی شبکه وایمکس در شیراز از نوع طراحی تجمعی بوده است، بنابراین ممکن است بعضی از مناطق پرجمعیت از لحاظ فرهنگی و رفاهی در سطحی نباشند که نیاز به استفاده از وایمکس را در خود احساس کنند، بنابراین تقاضای کم در این مناطق روی میزان کل تقاضا تاثیر منفی می‌گذارد.
به گفته مدیر منطقه‌ای مبین نت در استان فارس اگر در فاز بعدی توسعه ارایه وایمکس مبین نت در شیراز و کل استان نوع طراحی شبکه از طراحی براساس جمعیت به طراحی براساس نیازهای منطقه‌ای تغییر داده شود، تعداد مشتریان وایمکس افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.
وی در مورد فاز بعدی توسعه در استان فارس گفت: در فاز دوم توسعه وایمکس استان فارس شهرهای جهرم، کازرون، مرودشت، فسا، استهبان و لار برای ارایه وایمکس در نظر گرفته می شوند.
مدیر منطقه ای مبین نت در مورد تاثیرات وایمکس در صنعت گردشگری استان فارس گفت: با توجه به اینکه استان فارس یکی از استان هایی است که تعداد گردشگرانی که برای بازدید و سیاحت به آن مراجعه می کنند، زیاد است، دسترسی آسان به اینترنت شرایط را برای بازدیدکنندگان بسیار مطلوب‌تر و آسان‌تر خواهد کرد. بنابراین گردشگران به ویژه گردشگران خارجی با علاقه بیشتری برای مسافرت به شیراز و اصولا استان فارس خواهند آمد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو