دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدير منطقه اي مبين نت در استان کرمانشاه:

وايمکس در منطقه کم متقاضي پوشش دارد

تیک نیوز

یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲:۰۰


در حال حاضر سايت هاي BTS مبين نت منطقه اي از کرمانشاه را پوشش مي دهند که اينترنت پرسرعت در آن مناطق متقاضي چنداني ندارد.

وايمکس نيوز – بهمن پيري، مدير منطقه اي شرکت ارتباطات مبين نت در استان کرمانشاه با بيان اين مطلب گفت: اگر سايت هاي فعلي در مناطقي که به لحاظ مالي از رفاه بيشتري برخوردارند، نصب مي شد و اين مناطق را پوشش مي داد با استقبال بيشتري مواجه مي شد.
وي افزود: ادارات دولتي که در منطقه تحت پوشش وايمکس مبين نت قرار دارند از اينترنت پرسرعت (ADSL) استفاده مي کنند، بانک ها نيز سيستم جداگانه اي دارند.
پيري در مورد وضعيت ارايه اينترنت پرسرعت پيش از ورود وايمکس به کرمانشاه گفت: پيش از ورود وايمکس به کرمانشاه شرکت هاي PAP اينترنت پرسرعت ارايه مي کردند و به تازگي نيز مخابرات در حال راه اندازي پورت اينترنت پرسرعت براي واگذاري است.
مدير منطقه اي مبين نت در استان کرمانشاه وضعيت کلي استقبال از اينترنت در کرمانشاه را چندان مثبت ارزيابي نکرد و گفت: وضعيت اقتصادي کرمانشاهي ها در قياس با تهران و اصولا شهرهاي بزرگ به گونه اي است که اينترنت را جزء ضروريات زندگي خود نمي دانند.
وي افزود: با اين وجود اگر قيمت اينترنت پرسرعت به ويژه وايمکس ارزان شود، افراد بيشتري جذب استفاده از اين فناوري خواهند شد.
پيري در مورد برنامه توسعه وايمکس در استان کرمانشاه گفت: به نظر مي رسد در فاز بعدي شهرهاي اسلامشهر، صحنه، کنگاور و قصرشيرين درنظر گرفته شوند.
وي در مورد عوامل تاثيرگذار در افزايش تعداد مشترکان گفت: اطلاع رساني، کاهش قيمت، و افزايش کيفيت هرکدام به نوبه خود در افزايش تعداد مشترکان موثرند.
وي افزود: پيشنهاد مي کنم که محل نصب سايت هاي BTS را مديران استاني تعيين کنند به دليل اينکه مديران منطقه اي مي دانند کدام منطقه کشش بيشتري دارد و کدام منطقه پتانسيل لازم براي جذب متقاضيان را ندارد.
پيري پيشنهاد ديگري را عنوان کرد و گفت: بهتر است قيمت خدمات ارايه شده توسط مبين نت در شهرها و استان هاي مختلف برحسب شرايط اقتصادي متفاوت باشد، تا مناطقي که به لحاظ اقتصادي از رفاه کمتري برخوردارند توانايي استفاده از وايمکس را بيابند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو