دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نایب رییس اتحادیه جهانی فناوری اطلاعات میهمان امروز الکامپ

Nizar Zakka

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۸:۰۰


امروز (سه شنبه) نزار زکّا (Nizar Zakka) نایب رییس اتحادیه جهانی فناوری اطلاعات به دعوت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به ایران می آید.

وایمکس نیوز -  نزار زکا امروز در نمایشگاه الکامپ حضور خواهد یافت تا ضمن بازدید از نمایشگاه، به مذاکره برای تعمیق روابط سازمان متبوعش با سازمان نظام صنفی رایانه ای کشورمان بپردازد.
WITSA) World Information Technology and Services Alliance) مخفف «اتحادیه بین المللی فناوری اطلاعات و خدمات مربوط» است. این سازمان از مشارکت بیش از هفتاد سازمان­ ملی فعال در صنعت IT در کشورهای مختلف تشکیل شده است که نماینده بیش از نود درصد از بازار فناوری اطلاعات جهان هستند.
WITSA در سال 1978 و با نام «اتحادیه بین المللی صنعت خدمات رایانه» توسط یک گروه 30 نفره تاسیس شد. هدف این سازمان درک و بررسی چگونگی تاثیر روندها و قوانین دولتها بر روی توسعه اقتصادی – اجتماعی صنعت جهانی ICT بود.
این سازمان در سال 1998 در ویرجینا در آمریکا به ثبت رسید.
نزار زکا علاوه بر نیابت رییس اتحادیه جهانی فناوری اطلاعات، دبیرکل اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات عرب (IJMA3)نیز هست.IJMA3 هم اکنون دارای 16 عضو منطقه­ای است و بزرگ­ترین نماینده بخش ICT در خاورمیانه و آفریقای شمالی محسوب می­شود. 
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو