دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیشابور ،بهارستان و سپاهان، تحت پوشش شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت قرارگرفتند

مبين نت

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱:۰۰


پوشش شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت در استان اصفهان، با اضافه‌ شدن شهرهای جدید بهارستان و سپاهان در مجاورت شهر اصفهان گسترده‌تر شد.

وایمکس نیوز -  همچنین شهر تاریخی نیشابور در استان خراسان رضوی نیز به جمع نقاط تحت پوشش شبکه‌ی وایمکس پیوست تا یکی دیگر از مناطق گردشگری پرطرفدار کشور به شبکه‌ی گسترده‌ی وایمکس مبین‌نت افزوده شود.

در کنار شهرها و مناطق جدید، مبین‌نت همواره در تلاش است محدوده‌ و کیفیت دسترسی به خدمات در شهرهای تحت پوشش را نیز ارتقا دهد. به همین منظور به تازگی در شرق تهران با افزوده شدن فرستنده‌های جدید، هم مناطق بیش‌تری تحت پوشش مودم‌های داخلی وایمکس مبین‌نت قرار گرفته‌اند و هم کیفیت خدمات در شرق تهران بهبود یافته است. 

توسعه‌ی شبکه‌ در سراسر کشور مرهون تلاش بی­‌وقفه‌ی کارکنان واحد توسعه‌ی شرکت مبین‌نت است که با عزمی راسخ در جهت پوشش هرچه بهتر و گسترده‌تر شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت در تمامی نقاط کشور، به‌طور شبانه­‌روزی تلاش می­‌کنند.

گفتنی است گسترش شبکه‌ی سراسری وایمکس مبین‌نت از ابتدای سال تاکنون روند خوبی را پشت سر گذاشته و در تیر ماه سال جاری چهار شهر کازرون در استان فارس، دوگردان در استان هرمزگان، رفسنجان در استان کرمان و ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان تحت پوشش شبکه‌ی اینترنت بی‌سیم پرسرعت وایمکس مبین‌نت قرار گرفته­‌اند.

بدین ترتیب تعداد شهرهای تحت پوشش شبکه سراسری وایمکس مبین نت به 127 شهر رسیده است .

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو