دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

مشکل خرید سهام مبین نت توسط همراه اول به زودی حل می‌شود

فيضي

یکشنبه ۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۲:۰۰


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران رقیب مبین نت نیست، اعلام کرد: موضوع خرید سهام این اپراتور توسط شرکت ارتباطات سیار ایران در مراحل نهایی قرار دارد.

وایمکس نیوز- صابر فیضی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص اختلاف دیدگاه سازمان تنظیم مقررات با همراه اول در زمینه خرید سهام مبین نت، گفت: این موضوع در شرف حل است و موارد برای تصمیم گیری نهایی به سازمان تنظیم مقررات ارائه شده است.
وی در  خصوص این موضوع که خرید سهام اپراتورها توسط اپراتور دیگر مجاز نیست افزود: این موضوع کاملا درست است اما شرکت ارتباطات سیار ایران رقیب مبین نت نیست.
وی ادامه داد: همراه اول در زمینه سرویس وایمکس فعالیتی نمی‌کند به همین دلیل می‌تواند با مبین نت برای واگذاری این سرویس مشارکت داشته باشد، البته نباید فراموش کنیم که ایرانسل نیز همزمان با ارایه سیم‌کارت مجوز ارایه سرویس وایمکس را از سازمان تنظیم مقررات گرفته است و اینکه همراه اول در آن زمان اقدام به دریافت این مجوز نکرد به دلیل دولتی بودن در آن زمان بوده است چرا که براساس مفاد مزایده شرکت‌های دولتی نمی‌توانستند در مزایده وایمکس شرکت کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تمامی اینها ما دلایل خرید سهام مبین نت و موضوعات قانونی بودن آن را به سازمان تنظیم مقررات ارایه کرده‌ایم و هم‌ اکنون منتظر تصمیم و نظر نهایی رگولاتوری هستیم.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو