دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مديرعامل مبين‌نت در پاسخ به خبر سينا اعلام کرد:

تغيير تکنولوژي موجب جمع‌آوري مودم‌هاي مبين‌نت در نجف‌آباد شد

وايمکس مبين نت

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۰:۰۰


مديرعامل مبين‌نت در پاسخ به خبر آژانس خبري صنعت ارتباطات (سينا) مبني بر جمع‌آوري مودم‌هاي داخلي مبين‌نت در نجف‌آباد اصفهان به علت به حد نصاب نرسيدن تعداد مشترکين گفت: در نجف‌آباد تغيير تکنولوژي داستين و تجهيزات عول شده است که موجب شد روي پوشش وايمکس مبين‌نت تاثير بگذارد.

به گزارش آژانس خبري صنعت ارتباطات (سينا)، ناصر اصفهاني در نشست خبري در حاشيه هجدهمين نمايشگاه الکامپ افزود: در اين شهر يک سايت نامناسب داشتيم که نسبت به جمع‌آوري آن اقدام کرديم که اين امر روي پوشش وايمکس مبين‌نت در اين شهر اثرگذار بود.
وي اظهار داشت: نجف‌آباد تحت پوشش وايمکس مبين‌نت بوده و در آنجا فعاليت اقتصادي داشتيم اما تغيير تکنولوژي براي استفاده تجهيزات ديگر موجب شد تا روي سرويس مشترکان‌مان در اين شهر تاثير بگذارد.
مبين‌نت طي تماسي با برخي از مشترکان خود در شهر نجف‌آباد اصفهان نسبت به جمع‌آوري مودم‌هاي داخلي آنان اقدام کرده است.
اين شرکت به برخي از مشترکان خود در نجف آباد اعلام کرد که چون تعداد مشترکان آن کمتر از صد نفر هستند، نسبت به جمع‌آوري آنتن‌ها اقدام کرده و اين اپراتور پاسخگوي مشترکان قبلي خود نيست.
اين دسته از مشترکان در برابر اين اقدام مبين‌نت مي‌بايست مودم‌هاي خود را به اين اپراتور عودت بدهند و مبلغ باقيمانده شارژ خود را دريافت کنند.
مبين‌نت اعلام کرده است چنانچه مشترکان اين اپراتور تمايل دارند همچنان از سرويس‌هاي اينترنت بي‌سيم اين اپراتور استفاده کنند بايد از مودم‌هاي خارجي استفاده کنند که هزينه بيشتري را نيز به مشترکان تحميل مي‌کند.

 



 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو