یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سخن‌ران اصلی همایش اف‌تی‌تی‌اچ 2013 لندن مشخص شد

ftth_council

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶:۰۰


طبق اعلام شورای اف‌تی‌تی‌اچ اروپا سخنران اصلی همایش اف‌تی‌تی‌اچ که از 19 تا 21 فوریه 2013 در لندن برگزار می‌شود آلکساندر بارد فیلسوف و جامعه‌شناس اینترنت است که اهل سوئد است.

وایمکس‌نیوز - آلکساندر بارد اعتقاد دارد که انقلاب اینترنتی کنونی که جهان را دربرگرفته است ژرف‌ترین و ریشه‌ای‌ترین انقلاب فناوری در سراسر تاریخ است که هم جامعه، سیاست، فرهنگ و ساختارهای قدرت اجتماعی را کاملاً متحول می‌کند و هم نگرشی جمعی به جهان را.
به گفته‌ی وی کشورهایی که به گسترش خدمات فراخ‌باند اولویت بدهند در 20 تا 30 سال آینده به رشد اقتصادی دست می‌یابند و به همان پیشرفت‌هایی می‌رسند که اروپا و آمریکای شمالی در قرن 19 و 20 با سرمایه‌گذاری در احداث راه‌آهن‌ها و بزرگراه‌ها رسید.
"اف‌تی‌تی‌اچ: جشن آینده‌ی روشن"شعار همایش اف‌تی‌تی‌اچ2013 است و در آن موضوعات بسیار متنوعی مورد بحث قرار خواهد گرفت که عبارتند از فیلم و صنعت سرگرمی در دوران اف‌تی‌تی‌اچ، تامین اعتبار شبکه‌های اف‌تی‌تی‌اچ و محتوا، خدمات و برنامه‌های اف‌تی‌تی‌اچی. هارتویگ تاوبر دبیرکل شورای اف‌تی‌تی‌اچ اروپا می‌گوید: در همایش اف‌تی‌تی‌اچ2012 که در مونیخ برگزار شد بیش از 3300 نفر حضور یافتند و پیش‌بینی می‌کنیم این رقم در سال 2013 افزایش یابد.همایش لندن دهمین سالگرد این همایش است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو