دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل مبین نت خطاب به مدیران استانی:

موفقیت شرکت در گرو رضایت مشترکان است


دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۸:۰۰


مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت در نشست مدیران استانی این اپراتور که در هفته گذشته برگزار شد، گفت: با گذر از مرحله راه اندازی اولیه در مرحله‌ای قرار داریم که تغییرات مثبت پوشش شبکه ماه به ماه احساس می‌شود.

وایمکس نیوز – محمد تقی خاکی که در نشست مدیران استانی مبین نت سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: آنچه در مرحله اول راه اندازی اتفاق افتاده، بخش کوچکی از پروژه سراسری وایمکس مبین نت است و بنا داریم در فاز دوم پوشش کامل مراکز استان ها و مراکز فرمانداری ها را به اتمام برسانیم.
وی گفت: آنچه در حال حاضر از سوی مبین نت ارایه شده بیشتر از نوع پوشش out door است ولی آن چیزی که در برنامه های شرکت دیده شده از نوع پوشش indoor است، چرا که قرار است مبین نت به گونه ای عمل کند که شخص بتواند به راحتی مودم خود را جابه جا کند و در هر منطقه ای که لازم بود از اینترنت استفاده کند.
وی در مورد فاز نهایی توسعه مبین نت بیان کرد: فاز سوم یعنی فاز نهایی پوشش مناطق و شهرهای کوچک خواهد بود.
خاکی روند انجام کارها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکی از مهمترین دلایل پیشرفت کارها استفاده از پتانسیل بالای مدیران ستادی در تهران و مدیران منطقه ای در استان هاست.
وی افزود: اکثر مدیران مبین نت تجربه طولانی خدمت در حوزه ارتباطات را دارند و این تجارب برای مبین نت نقطه قوت و سرمایه عظیمی به شمار می آید.
وی با بیان اینکه انتظار و نیاز بسیاری از مشتریان استفاده از اینترنت در هر جا و در هر زمان است، گفت: وایمکسی که با خروج از منزل قطع شود و در سفر یا عزیمت از نقطه ای به نقطه دیگر قابل استفاده نباشد مزیتی خاصی نسبت به  ADSL نخواهد داشت.
وی افزود: با توجه به اینکه ذات سیستم های وایرلس به گونه ای است که ممکن است در بعضی زمان ها با قطعی ها یا اختلالاتی مواجه شود، شاید برای مشتریان قطعی ها یا کندی های احتمالی وایمکس قابل قبول باشد، اما وایمکسی که تنها در یک نقطه قابل استفاده باشد را نخواهند پذیرفت بنابراین باید هرچه سریع‌تر خود را به نقطه مطلوب از نگاه مشتری برسانیم.
مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت با بیان بخشی از انتظارات شرکت از مدیران استان ها در مورد نحوه جدید ارتباط مدیران با مدیریت مرکزی گفت: به زودی کل کشور را به چند منطقه تقسیم خواهیم کرد که هر منطقه شامل تعدادی از استان ها خواهد بود.
وی افزود: برای هر منطقه مدیری به عنوان قائم مقام مدیرعامل با اختیارات تام انتخاب می شود که از این پس مدیران استان ها با وی در ارتباط خواهند بود.
به گفته خاکی این اقدام برای تسریع امور و افزایش بهره وری صورت می گیرد.
غلامرضا کشتگر، معاون طرح و توسعه شرکت ارتباطات مبین نت نیز در این نشست به تشریح وضعیت شبکه و برنامه های توسعه‌ای آن پرداخت و گفت: قبل از راه‌اندازی شبکه نگرانی های زیادی داشتیم و توصیه های زیادی برای استفاده از مشاوران خارجی به ما می شد، اما شبکه بدون مشکل راه اندازی شد و در حال حاضر نیز تحت کنترل است.
وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط فعلی ساز و کارها و ظرفیت های شبکه مشخص شده اگر از مشاوران خارجی استفاده کنیم مفید خواهد بود.
وی گفت: در حال حاضر از بابت پهنای باند هم مشکلی نداریم و باید به سرعت با اجرای طرح های بازاریابی، سرمایه های هزینه شده را بازگردانیم.
کشتگر در ادامه برنامه های توسعه‌ای شرکت را برای مدیران استانی تشریح کرد و به بیان انتظارات شرکت از مدیران استانی پرداخت.
محمد تاجمیری، معاونت فناوری اطلاعات و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات مبین نت نیز سخنران بعدی این نشست بود که با ارایه آمار و ارقام مربوط به خرابی های شبکه برای مدیران استانی پرداخت.
محمود آبلو، معاونت پیشین بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت با بیان اینکه بهترین اپراتور باند پهن در ایران شدن چشم اندازی است که برای شرکت در نظر گرفته شده است، گفت: دو هدف عمده را دنبال می کنیم یکی رسیدن به وسیع ترین پوشش و بالاترین کیفیت و دیگری احترام به فرهنگ ها و ارزش های مشتری.
وی در مورد استراتژی هایی که شرکت برای قیمت ها در نظر دارد، گفت: هیچ وقت به مشتریان مبین نت قول کاهش قیمت را نخواهیم داد اما آنها همواره با نوآوری هایی در قیمت مواجه خواهند بود.
آبلو پس از ارایه آمار و ارقام مربوط به فروش خدمات و محصولات به بیان انتظارات معاونت بازاریابی و فروش از مدیران استانی پرداخت و گفت: شناسایی نقاط پرجمعیت و مناطق مستعد، جمع آوری هرگونه اطلاعاتی که در تصمیم گیری موثرند، نظارت بر عملکرد عاملان فروش، شناسایی و مذاکره با سازمان ها و تبلیغات محلی با هماهنگی مدیریت واحد بازرگانی بخشی از انتظارات معاونت بازاریابی و فروش از مدیران استانی است.
ابوالحسن میربها، معاونت مالی و اداری شرکت ارتباطات مبین نت با ارایه گزارشی از امور مالی شرکت در ارتباط با امور استان ها گفت: بخشی از روند کارها را باید خود مدیران مشخص کنند تا اختلالی از این بابت پیش نیاید.
وی افزود: مجموعه تجارب مدیران استان ها بیش از هزار سال تجربه است بنابراین مدیران باید با اتکا به این تجربه به دنبال سازو کارهایی باشند که به تسهیل و پیشرفت در کارها می‌انجامد.
چهرقانی، مدیر روابط عمومی مبین نت نیز ضمن مدیریت جلسه و توصیه‌های ارتباطی به معرفی پایگاه اطلاع رسانی وایمکس نیوز پرداخت و از مدیران این شبکه در سراسر کشور خواست در غنی بخشیدن به این پایگاه خبری سهیم باشند.
در پایان نشست هر یک از مدیران به بیان مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو