دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزايش کيفيت دسترسي به وايمکس مبين نت

مودم وايمکس مبين نت

چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲:۰۰


شبکه سراسري وايمکس مبين‌نت در يک ماه گذشته شاهد تغيير و تحولات گسترده‌اي بوده است و با توجه به افزايش چشم‌گير تعداد سايت‌هاي وايمکس در چندين شهر کشور، کيفيت دسترسي مشترکان وايمکس در اين شهرها افزايش قابل ملاحظه‌اي پيدا کرده است.

وايمکس نيوز- به گزارش روابط عمومي شرکت مبين‌نت - شهر شيراز با افزايش 350 درصدي تعداد سايت‌ها، در صدر فهرست توسعه‌ شبکه مبين‌نت قرار دارد. پس از شيراز، شهر اهواز با افزايش 250 درصدي در رده‌ بعدي است و سايت‌هاي جديد اين شهر در تاريخ‌ ششم و سيزدهم تيرماه امسال آماده‌ استفاده خواهند بود.

براساس اين گزارش، چندين سايت جديد نيز در خرم‌آباد، بيرجند و قشم به بهره‌برداري رسيده است تا شمار سايت‌هاي وايمکس اين شهرها به ترتيب افزايش 100، 70 و 50 درصدي داشته باشند.

گفتني است، در تهران نيز تعداد زيادي سايت جديد آماده‌ نصب و راه‌اندازي هستند که پس از دريافت مجوزهاي لازم بي‌درنگ به بهره‌برداري خواهند رسيد. پيش‌بيني مي‌شود با اضافه شدن سايت‌هاي جديد به شبکه‌ وايمکس مبين‌نت در تهران، گذشته از تحت پوشش قرار گرفتن مناطقي جديد، کيفيت دسترسي مشترکان تهراني به اينترنت پرسرعت وايمکس مبين‌نت افزايش چشم‌گيري پيدا کند. چندين شهر ديگر کشور نيز در صف توسعه‌ شبکه قرار دارند که اين کار به مرور انجام خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسيد.

براساس اين گزارش، گذشته‌ از توسعه‌ شبکه در شهرهاي فوق، سه شهر برازجان، مس سرچشمه و منطقه‌ بيدخون عسلويه در ماه گذشته به شبکه سراسري وايمکس مبين‌نت اضافه شده‌اند.

لازم به ذکر است، در حال حاضر شرکت ارتباطات مبين‌نت تنها اپراتور سراسري وايمکس در کشور است و مشترکان آن مي‌توانند با استفاده از مودم خود، در تمامي شهرهاي تحت پوشش مبين‌نت از اشتراک اينترنت پرسرعت بي‌سيم خود استفاده کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو