دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

الکامپ نوزدهم با شعار زندگي هوشمندآذرماه برگزار مي شود

الکامپ

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱:۰۰


دبير شوراي سياستگذاري نوزدهمين نمايشگاه بين المللي الکترونيک کامپيوتر و تجارت الکترونيکي – ايران الکامپ 2013 – از برگزاري اين نمايشگاه در روزهاي 14 تا 17 آذرماه و با محوريت خدمات الکترونيکي و شعار "زندگي هوشمند" خبر داد.

امير مسعود عطايي در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام جزئيات برگزاري نوزدهمين نمايشگاه بين المللي الکترونيک کامپيوتر و تجارت الکترونيکي که امسال با سياستگذاري و هدايت سازمان فناوري اطلاعات ايران، شرکت سهامي نمايشگاهها، سازمان نظام صنفي رايانه اي و معاونت توسعه منابع انساني رياست جمهوري و وزارت صنعت معدن تجارت در آذرماه برگزار مي شود اظهار داشت: اين نمايشگاه امسال و متفاوت از سالهاي گذشته در فضايي بالغ بر 30 هزار متر مربع که حدود 4 برابر سال گذشته است با محوريت خدمات الکترونيکي و با شعار "زندگي هوشمند" برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه الکامپ به عنوان بزرگترين رويداد IT کشور بايد بتواند با نمايشگاههاي مشابه مانند جيتکس و سبيت رقابت کند، افزود: اين نمايشگاه در صورت سياستگذاري صحيح و مناسب حتي مي تواند از اين نمايشگاهها پيشگام تر هم باشد.

عطايي با اشاره به تفاوت برگزاري نمايشگاه الکامپ نوزدهم نسبت به سالهاي گذشته، گفت: امسال براي نخستين بار کل فضاي نمايشگاهي به الکامپ اختصاص داده شده و در تاريخ برگزاري اين رويداد، نمايشگاه ديگري در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برپا نخواهد بود.

دبير شوراي سياستگذاري الکامپ نوزدهم با اشاره به اعلام آمادگي 400 شرکت داخلي و نمايندگان شرکتهاي خارجي براي حضور در اين نمايشگاه گفت: ثبت نام قطعي پس از قطعيت يافتن جانمايي ها، از هفته آينده از شرکتها صورت مي پذيرد.

وي با بيان اينکه الکامپ امسال از لحاظ جانمايي غرفه ها محتوا محور خواهد بود خاطرنشان کرد: در اين نمايشگاه مباحثي چون تجارت الکترونيک، بانکداري الکترونيک، تجارت موبايل، سخت افزار و نرم افزار و دولت الکترونيک سالن هاي اختصاصي خواهند داشت.

عطايي با تاکيد براينکه براي حضور دولتي ها در اين نمايشگاه 2 سالن به متراژ 3 هزار مترمربع درنظر گرفته شده است افزود: تمامي دستگاههاي اجرايي کشور خدماتشان را با محوريت ديجيتال در اين سالن به بازديدکنندگان ارائه خواهند داد و اين درحالي است که سال گذشته و در الکامپ هجدهم، سالن دولت الکترونيک وجود نداشت.

دبير شوراي سياستگذاري الکامپ نوزدهم، از تمهيدات درنظر گرفته شده براي سياستهاي ارزي ريالي در اين نمايشگاه و نيز نقش پررنگ سازمان فناوري اطلاعات ايران در برپايي اين نمايشگاه خبر داد و با بيان اينکه براي حضور بخش خارجي در نمايشگاه با مشکلات رواديدي مواجه هستيم اظهار اميدواري کرد که با پيگيري دستگاه ديپلماسي اين مشکل حل شود.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو