یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مبين‌نت به عضويت بنياد بين‌المللي GTI درآمد

مبين نت

یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹:۰۰


شرکت ارتباطات مبين‌نت به عضويت بنياد بين‌المللي (GTI (Global TD-LTE Initiative درآمد تا در کنار ساير اپراتورهاي پيشرو جهان، تکنولوژي TD-LTE را به عنوان يک استاندارد اصلي در شبکه‌هاي باندپهن در کشور توسعه دهد.

وايمکس نيوز- مبين‌نت به عنوان «دارنده‌ي گسترده‌ترين شبکه‌ي ارتباطي باندپهن بي‌سيم در ايران»، به‌منظور همراهي با اپراتورهاي برتر جهان و هم‌چنين مشارکت در سياست‌هاي کلان اين انجمن در خصوص تکنولوژي TD-LTE، به عضويت اين انجمن بين‌المللي درآمده است.

 

بناست مبين‌نت با حضور در GTI، از دستاوردهاي اپراتورهاي عضو اين انجمن در حوزه‌ي تکنولوژي‌ ‌باندپهن و به‌ويژه TD-LTE بهره‌مند شود و در تصميم‌گيري‌هاي مهم و حياتي آن نيز حضور داشته باشد.

درباره‌ي GTI

GTI توسط گروهي از اپراتورهاي بين‌المللي شبکه‌ي موبايل در سال 2011 و با هدف پاسخ به تقاضاي ارتقاي پهناي باند موبايل در جهان، ايجاد شده است. اين انجمن به عنوان يک بنياد غيرانتفاعي، براي اپراتورهاي جهاني، فرصت دستيابي به TD-LTE را فراهم مي‌کند تا اپراتورها هرچه سريع‌تر با اين تکنولوژي انطباق پيدا کنند.

در GTI اپراتورهاي پيشرو گرد هم جمع شده‌اند تا TD-LTE را به عنوان يک استاندارد اصلي باندپهن موبايل مطرح کرده و شرايط را براي توسعه‌ي نسل‌هاي بعدي شبکه‌هاي باندپهن فراهم کنند.

هم‌اکنون بيش‌تر از صد اپراتور بين‌المللي موبايل و اينترنت در سراسر جهان عضو اين انجمن هستند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو