یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارایه اینترنت وایمو در جشنواره‌‌ی فیلم و عکس همراه تهران

وايمو

سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۴:۰۰


شرکت ارتباطات مبین‌نت با حمایت از جشنواره، "فیلم و عکس همراه تهران" در طول روزهای برگزاری جشنواره، به بازدیدکنندگان از غرفه‌ی مبین‌نت خدمات اینترنت پرسرعت وایمو ارایه می‌کند.

وایمکس نیوز- به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت «دومین جشنواره‌ی فیلم و عکس همراه تهران»، به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره‌ی فیلم و عکس موبایلی خاورمیانه از 21 شهریور آغاز به‌کار کرده و به مدت یک هفته تا 28 شهریور ماه از ساعت 16 تا 22، در پردیس سینمایی ملت ادامه دارد.

وایمو شبکه‌ی اینترنت Wi-Fi  رایگان است که برای دسترسی به اینترنت در مکان‌های عمومی راه‌اندازی می شود.

هم اینک بیش از ۵۵۰ مجموعه از جمله فرهنگ‌سراها، کتاب‌خانه‌ها، بانک‌ها، پایانه‌ها، رستوران‌ها، پارک‌ها، هتل‌ها، سراهای‌محله‌، دفاتر خدمات الکترونیک شهر و … تحت پوشش شبکه‌ی وایمو قرارگرفته‌اند.

از طریق دستگاه‌های مجهز به فناوری Wi-Fi مانند تلفن همراه، تبلت یا لپ‌تاپ می‌توان دسترسی به اینترنت پرسرعت را در مراکز تحت پوشش شبکه‌ی وایمو نظیر محل برگزاری جشنواره‌ی فیلم و عکس همراه تجربه کرد.

برای استفاده از خدمات وایمو، کاربران با اتصال گوشی هوشمند و یا تبلت خود به شبکه‌ی وایمو و طی کردن مراحل ثبت‌نام وارد صفحه‌ی شخصی جشنواره‌ی فیلم و عکس همراه در شبکه‌ی وایموی مبین‌نت می‌شوند و می‌توانند از اینترنت پرسرعت بی‌سیم استفاده کنند.

بر همین اساس، شرکت ارتباطات مبین‌نت «دارنده‌ی گسترده‌ترین شبکه‌ی ارتباطی باندپهن بی‌سیم در کشور» فرصت حضور در بزرگ‌ترین جشنواره‌ی فیلم و عکس موبایلی خاورمیانه را مغتنم شمرده و کارشناسان این شرکت با حضور در غرفه‌‌ی مبین‌نت، ضمن پاسخ‌گویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان در مورد خدمات وایمو، امکان ثبت‌نام کلیه‌ی بازدیدکنندگان برای استفاده‌ی رایگان از اینترنت پرسرعت محلی وایمو را فراهم کرده‌اند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو