یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهره متفاوت مبين‌نت در ايران تلکام 2014

مبين نت

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱:۰۰


حضور در بزرگ‌ترين و مهم‌ترين رويداد نمايشگاهي يعني نمايشگاه تخصصي و بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني (ايران تله‌کام 2014)، از اهميت بالايي برخوردار است.

وايمکس نيوز- مبين‌نت قصد دارد با دستي پر و به شکل گسترده در دو سالن اين نمايشگاه حاضر شود.
با اعطاي مجوز به شرکت ارتباطات مبين‌نت در پياده سازي شبکه‌ي ارتباطي باندپهن بي‌سيم با فناري LTE از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، امسال مبين‌نت با رويکردي جديد و با شعار «مبين‌نت ارايه‌دهنده‌ي راهکارهاي 4G» در پانزدهمين نمايشگاه تله‌کام حضور خواهد داشت.
علاوه بر اين، به روال گذشته محصولات و خدمات متنوع مبين‌نت تحت عنوان اينترنت پرسرعت اشتراکي، پهناي باند اختصاصي اينترنت و شبکه‌ي اختصاصي مجازي (VPN) بي‌سيم و شبکه‌ي اينترنت پرسرعت بي‌سيم محلي واي‌فاي (وايمو) در اين نمايشگاه به عنوان مهم‌ترين خدمات خانگي و سازماني، به علاقه‌مندان و بازديدکنندگان محترم ارايه خواهد شد.
لازم به توضيح است، شرکت ارتباطات مبين‌نت، «دارنده‌ي گسترده‌ترين شبکه‌ي ارتباطي باندپهن بي‌سيم در ايران»، به عنوان يکي از اعضاي گروه مخابرات ايران در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت.
پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني، از روز دوشنبه 14 مهر تا روز پنج‌شنبه 17 مهر ماه و به مدت چهار روز در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران، از ساعت 9 تا 16 برگزار مي‌شود و شرکت ارتباطات مبين‌نت افتخار دارد در طول روزهاي برگزاري در سالن‌هاي 6 و 7 پذيراي شما عزيزان باشد.
منتظر خبرهاي آتي ما در مورد جزييات محصولات، خدمات و برنامه‌هاي ويژه‌‌ي مبين‌نت در اين نمايشگاه باشيد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو