دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مبین نت اعلام کرد:

استفاده از یک سرویس وایمکس در تمامی شهرهای تحت پوشش

خاکي

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵:۰۰


به گفته مدیرعامل شرکت مبین نت هم‌اکنون کاربران وایمکس در کشور از قابلیت جابه‌جایی اینترنت از مکانی به مکان دیگر را دارند به نحوی که حتی این امکان برای استفاده یک سرویس از شهری به شهر دیگر هم در صورت تحت پوشش بودن آن در شبکه وایمکس مبین نت وجود دارد.

وایمکس نیوز – محمد تقی خاکی، در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که با توجه به تاخیر اپراتور سوم در واگذاری سیم کارت‌هایش تکلیف وایمکس سیار چه می‌شود، گفت: ‌ما در سرویس‌مان به دلیل اینکه امکان واگذاری تلفن را هم داریم بحث سیار بودن آن مسئله است ولی در ارایه خدمات اینترنت سیار موضوع کمی متفاوت است و این کار در حال حاضر در وایمکس انجام می‌شود و اینترنت را به صورت سیار ارایه می‌دهیم.
وی افزود: وقتی شما می‌توانید اینترنت را از یک محل به محل دیگری برده و استفاده کنید مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و فقط در بحث ارتباطات تلفنی موضوع سیار بودن مطرح می‌شود و طبیعی است تا زمانی که ما مجوز نگیریم امکان اینکه بتوانیم سرویس تلفن سیار را بدهیم وجود ندارد.
مدیر‌عامل شرکت مبین نت با تاکید بر اینکه جابه‌جایی اینترنت جزو تکالیف کاری ما محسوب می‌شود گفت: در شبکه وایمکس وابستگی به شبکه کابل وجود ندارد بنابراین در جاهایی که امکان ارایه خدمات ADSL به دلیل وابستگی آن به تجهیزات کابلی وجود ندارد از وایمکس استفاده می‌شود.
خاکی افزود: در حال حاضر شرکت ارتباطات مبین نت در تمامی مراکز استان‌ها اقدام به ارایه سرویس وایمکس کرده است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو