دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مبین‌نت: مجوز TD-LTE گرفتیم

مبين نت

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲:۰۰


با ایجاد اولین شبکه نسل چهار در کشور، مبین‌نت به عنوان نخستین اپراتور دارای LTE در گزارش انجمن جهانی GSA معرفی شد.

وایمکس نیوز- شرکت ارتباطات مبین‌نت، به عنوان دارنده گسترده‌ترین شبکه ارتباطی باندپهن پرسرعت بی‌سیم در ایران با بیش از پنج سال تجربه موفق در ارایه خدمات ارتباطی، از سه سال پیش مطالعات گسترده‌ای را برای ارتقا و توسعه‌ی فناوری‌های دسترسی بی‌سیم آغاز کرد و در این زمینه توانست به دستاوردهای علمی و فنی عظیمی دست پیدا کند. هم‌چنین حضور در مجامع و کنفرانس‌های بین‌المللی مرتبط با فناوری‌های حوزه باندپهن بی‌سیم و LTE توانست نقشه راه مناسبی را برای توسعه و ارتقای شبکه‌ی فعلی مبین‌نت ترسیم کند.

به گزارش روابط عمومی مبین‌نت، باتوجه به قابلیت‌های فنی و تخصصی مبین‌نت و ساختار منحصر به فرد شبکه آن، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در 10 آبان 1393، مجوز ارتقای فناوری ارایه خدمات ارتباطات بی‌سیم مبتنی بر فناوری وایمکس و پروانه ایجاد شبکه و ارایه فناوری TD-LTE را در تمامی استان‌های کشور با عنوان «انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم ثابت» برای شرکت ارتباطات مبین‌نت صادر کرد.

بر همین اساس، با ایجاد اولین شبکه نسل چهار در کشور، مبین‌نت به عنوان نخستین اپراتور دارای LTE در گزارش انجمن جهانی GSA معرفی شد.
بر همین اساس، از این پس شرکت ارتباطات مبین‌نت ارایه خدمات متنوع ارتباطی را بر بستر فناوری‌های نسل چهارم شامل WiMAX، TD-LTE و Wi-Fi به‌طور همزمان در برنامه کاری خود قرار می‌دهد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو