یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارایه سرویس وایمکس داتک با مجوز رگولاتوری از سرگرفته شد

آزادگان

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲:۰۰


رهام داتک اولین شرکت ارایه دهنده اینترنت پرسرعت با فناوری وایمکس است که از اواخر سال 83 خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم را درشهر تهران آغازکرده است.

وایمکس نیوز- آزادگان مدیرعامل شرکت رهام داتک در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وایمکس نیوز اعلام کرد : گروه شرکت‌های داتک مشتمل بر چهار شرکت دارای مجوز رسمی برای ارائه خدمات ارتباطی  ISP،ISDP ،VoIP وPAP  بوده وهم اکنون به عنوان یک مجموعه پیشتاز در صنعت ارتباطات اینترنتی در کشور فعالیت می کند.
آزادگان گفت :  خدمات اینترنتی گروه شرکت‌های داتک با نام تجاری «داتک تلکام» ارائه می‌شود و می‌تواند پاسخگوی هر نوع نیازکاربران در زمینه ارتباطات باشد.
وی گفت : در حال حاضر خدمات گروه شرکت‌های داتک در بیش از 19استان و 105 شهر ارائه می‌گردد و سرویس وایمکس این شرکت پس از مدتی توقف باردیگر با اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی از سر گرفته شده و در شهرهای تهران و کرج به متقاضیان ارایه می شود.
آزادگان گفت : با توجه به تجهیزات منصوبه و پتانسیل های شبکه داتک تلکام، امکان ارایه سرویس باکیفیت بسیار بالا به متقاضیان میسر بوده و این شرکت قادر است سرویس وایمکس خود را بصورت غیر اشتراکی دراختیار کاربران خود قراردهد.
درحال حاضر شرکت های رهام داتک ، ارتباطات مبین‌نت، خدمات ارتباطی ایرانسل، رایانه دانش گستان و مشارکتی سیار اصفهان دارای مجوز خدمات وایمکس از رگولاتوری می باشند و اینترنت پرسرعت با فناوری وایمکس درتهران از سوی شرکت‌های رهام داتک ، ارتباطات مبین‌نت و خدمات ارتباطی ایرانسل ارایه می شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو