یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری وبینار آموزشی «مروری بر فناوری‌‌های باندپهن بی‌سیم»

وبينار

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲:۰۰


نهم اسفند ماه، هم‌زمان با روز جهانی حمایت از حقوق مصرف‌کننده، وبینار آموزشی‌ «مروری بر فناوری‌‌های Wireless Broadband» با حمایت شرکت ارتباطات مبین‌نت برگزار می شود.

وایمکس نیوز- به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت، امروزه دسترسی به شبکه‌ی دیتا به امری ضروری برای مشترکین تبدیل شده است و مفاهیمی هم‌چون RCS که امکان برقراری ارتباطات صوتی و تصویری، به اشتراک گذاشتن منابع، جست‌وجو در اینترنت و انجام هرگونه فعالیت هم‌زمان در شبکه‌های مختلف را فراهم می‌سازد، به اولویت اصلی اپراتورهای خدمات‌دهنده تبدیل شده است. از این رو معرفی نسل‌های مختلف ارتباطی به ویژه 3G و 4G با توجه به روند رشد ترافیک دیتا در راستای پاسخ به همین نیاز مشترکین در نظر گرفته می‌شود. 

با توجه به اهمیت موضوع فوق، در این وبینار آموزشی که از ساعت 20:30 تا 21:30 روز شنبه 9 اسفند ماه برگزار می‌شود، آقای مهندس «علی طهماسبی»، مدیرکل تکنولوژی شرکت ارتباطات مبین‌نت به معرفی فناوری‌‌های باندپهن بی‌سیم در ایران خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان به حضور در این وبینار می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام در این نشانی، نام کاربری و رمز عبور استفاده از وبینار را دریافت کرده و در زمان مشخص به وب‌سایت www.e-seminar.ir مراجعه کنند و از مباحث آن بهره‌مند شوند.

درباره‌ی وبینار

وبینار (کنفرانس تحت وب)، برای برگزاری سمینارها و همایش‏‌ها و یا ارایه‌ی مطالب از طریق اینترنت مورد استفاده قرار می‏‌گیرد. در این نوع سمینار، هر یک از شرکت‌کنندگان پشت کامپیوتر خود نشسته و از طریق اینترنت با سایر شرکت‌کنندگان مرتبط می‌شوند. این ملاقات‏‌های آنلاین معمولاً به این شکل است که مدرس یا مدیر جلسه امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری و سایرین نیز امکان ارسال پیام‌‏های متنی را دارند و می‌توانند پرسش‌های خود را به‌طور مکتوب مطرح نمایند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو