دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت ارتباطات مبین نت:

مسأله بحث سیار بودن وایمکس در واگذاری تلفن است


شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۸:۰۰


سراسری بودن شبکه وایمکس می‌تواند شبکه مجازی اختصاصی برای سازمان‌ها ایجاد کند و رادیویی بودن ارتباط در این شبکه نیز سرعت و دسترسی را بالا می برد.

وایمکس نیوز - محمدتقی خاکی، مدیر عامل شرکت ارتباطات مبین‌نت با اشاره به طرح زیرساخت ارتباطی وایمکس بخش بازرگانی کشور گفت: ما از طریق این شبکه مکلف می‌شویم کسانی که به دسترسی به سرورهای وزارت بازرگانی نیاز دارند را با قیمت و کیفیت مناسب به سرور این وزارتخانه وصل کنیم و همچنان که شبکه ما در حال گسترش است، بتوانیم به همه نقاط کشور به آنها سرویس برسانیم.
وی با بیان اینکه تا پایان شهریورماه سال آینده فرمانداری‌های کل استان را تحت پوشش خود خواهیم برد، گفت: علاوه بر گسترش میزان نصب تجهیزات با استفاده از مودم‌های USB، به‌راحتی در همه جا دسترسی به اطلاعات وجود دارد و مشابه تلفن همراه همه‌جا می‌توان به اینترنت دسترسی داشته باشیم.
خاکی با بیان اینکه در اینترنت بحث جابه‌جایی تقریبا مطرح نیست و جابه‌جایی جزو تکالیف کاری ماست، گفت: موضوع جابه‌جایی که در بحث وایمکس مطرح شده فقط در بحث ارتباطات تلفنی است.
وی افزود: ما در سرویسمان به دلیل اینکه امکان واگذاری تلفن هم داریم، بحث سیار بودن تلفن مساله است و در انحصار اپراتور سوم تلفن همراه قرار دارد، طبیعی است تا زمانی که ما مجوز نگیریم امکان ارایه این سرویس را نداریم.
مدیر عامل شرکت ارتباطات مبین‌نت گفت: کاربری که از ما سرویس وایمکس دریافت کند، می‌تواند از آن سرویس در شهر دیگری هم استفاده کند.

 


منبع: ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو