دندان تیز شرکت ها و کارخانه های فعال همیشه تهدیدی برای حریم شخصی و اطلاعات خصوصی افراد محسوب می شده است.در این راستا مجموعه ی توییتر امکانات جدیدی را برای این بخش تدارک دیده است تا کنترل و نفوذ بازار را بر افراد جامعه تحمیل کند.
وایمکس نیوز - به نقل از وایرد امکان کنترل ، پیگیری و پاسخگویی به جوک ها ، یا صحبت های مشترکین سرویس تویتر علاقه بسیاری از فعالان اقتصادی را به خود جلب کرده است.و حالا این شرکت اینترنتی امکانات بیشتری را جهت مشتریان و مدیران بازار فراهم کرده است تا ضمن درک نیازهای جامعه ، امکان دسترسی بیشتری به حریم شخصی افراد داشته باشند.مسئولان شرکت توییتر سرویس ویژه ای را برای کنترل آخرین جزییات رفتار اعضاء خود، برای بازار فراهم کرده اند که امکان دسترسی به بیش از 500 میلیارد تویت در 9 سال گذشته را فراهم میکند.
بعنوان مثال این ویژگی شرایطی را ایجاد میکند تا شرکت های تجاری بزرگ از تویت ها و گفت و گوهای حواشی شرکت های قدیمی تر در طی دوره فعالیت توییتر به عنوان الگوی اصلاحی در بازاریابی خود استفاده کنند.
گیلز پالمر مدیر اجرایی یکی از این شرکت ها تصمیم تویتر را "قدمی بزرگ رو به جلو و بسیار موثر در مسیر پیکر بندی هوشمند اطلاعات جمعی" معرفی کرده است ، و در این راستا می افزاید : " رؤیای استخراج اطلاعات در لحظه ، عمیق ، و بی غرض در وسعت جهانی در دسترس ما قرار گرفته است."
قبل از سال گذشته تویتر امکان و جایگاه بررسی اطلاعات خود را دارا نبود.اما در حال حاضر نه تنها امکان جستجوی گسترده محتوایی را دارا است ، بلکه از پست های پیشین شما برا تسلط بیشتر بر شما استفاده خواهد کرد.