یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی «وایمو» از سوی مبین‌نت در دومین نمایشگاه فناوری‌های نوین شهری

وايمو

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶:۰۰


شرکت ارتباطات مبین‌نت اینترنت وای فای عمومی خود با نام تجاری «وایمو» را به بازدیدکنندگان نمایشگاه فناوری‌های نوین شهری معرفی کرد.

وایمکس نیوز -مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با هدف حمایت از توانمندی‌های داخلی کشور و پس از برگزاری موفق اولین دوره از نمایشگاه فناوری‌های نوین شهری، در خرداد ماه سال گذشته، «دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری و نمایشگاه فناوری‌های نوین شهری» را با دعوت از اپراتورها و حضور گسترده ایشان در بوستان گفت‌وگو و در محل دایمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار کرد.

 شرکت ارتباطات مبین‌نت نیز به عنوان ارایه‌دهنده‌ی راهکارهای 4G در ایران، با هدف تعامل و ارتباط رو در رو و مستقیم با شهرداری‌های مناطق 22گانه تهران و شهرداری‌های سراسر کشور و همچنین معرفی آخرین فناوری‌ها و دستاوردهایش در حوزه خدمات شهری در این نمایشگاه حضور یافته و محصولات و خدمات ویژه سازمان‌ها و شرکت‌ها و هم‌چنین اینترنت وای فای عمومی خود با نام تجاری «وایمو» را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی کرد.

«دومین نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری »، از تاریخ 17 تا 19 مردادماه 1394 با حضور شرکت‌های معتبر فناور در زمینه‌ی مدیریت شهری در بوستان گفتگو و در محل دایمی برگزاری نمایشگاه های شهرداری تهران برگزار شد.

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو