شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخفیف بی‌سابقه پهنای باند اینترنت اختصاصی مبین‌نت در نمایشگاه تله‌کام 2015

مبين نت

یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰


شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای ارایه‌ی خدمات مقرون به‌صرفه‌ به سازمان‌ها و شرکت‌ها، پهنای باند اینترنت اختصاصی را در روزهای برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران تله‌کام 2015، با 30 درصد تخفیف ویژه عرضه خواهد کرد.

وایمکس نیوز- روابط عمومی شرکت مبین‌نت اعلام کرد: در نمایشگاه تله کام 2015 برای سازمان‌هایی که میزان مصرف پهنای باند آن‌ها محدود است و در بازه‌ی زمانی ساعت‌های کار اداری، 7 صبح تا 17 بعداز ظهر و یا 7 صبح تا 19 بعداز ظهر به این خدمات نیاز دارند، طرح‌های ویژه‌ی اداری 717 و 727 خود را با شرایط ویژه و استثنایی ارایه می‌دهد. این طرح‌ها برای سازمان‌هایی که قصد مدیریت و کاهش هزینه‌های پهنای باند و برقراری تعادل بین مصرف و هزینه‌های خود را دارند، بسیار مناسب است. 

براساس این طرح شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیازمند اینترنت پرسرعت با پهنای باند اداری اختصاصی هستند، می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه، طرح‌های اداری و سازمانی 717 و 727 را با 30 درصد تخفیف ویژه خریداری نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هریک از طرح‌های فوق به غرفه مبین‌نت در سالن 8 و 9 مراجعه کنید تا کارشناسان فروش سازمانی اطلاعات جامع‌تری از انواع طرح‌ها و قیمت هر یک از آن‌ها به شما ارایه دهند.

شرکت ارتباطات مبین‌نت از 4 مهر ماه در نمایشگاه ایران تله‌کام 2015 منتظر دیدار شما است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو