دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در الکامپ امسال؛

کارگاههای مرتبط با شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود

اينترنت

سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴:۰۰


کارگاههای مرتبط با توسعه شبکه ملی اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه بین المللی ایران الکامپ ۲۰۱۵ برگزار می شود.

وایمکس نیوز - این کارگاههای آموزشی در 4 سرفصل شبکه های توزیع محتوا (CDN )، راهکارهای پیاده سازی رایانش ابری در دو لایه و کارگاههای مربوط به حافظه ها و معماریهای نوظهور مورد استفاده در سامانه های ذخیره سازی داده برگزار می شود.

معرفی انواع شبکه های توزیع محتوا و بررسی تاثیر آن بر بهبود کیفیت شبکه ملی اطلاعات، بررسی راهکارهای پیاده سازی نمونه خدمات رایانش ابری، راه حل های کارایی شبکه های توزیع محتوا، تبیین کاربردها و زیرساختهای مورد نیاز با اینترنت اشیاء و زیرساختهای ارتباطی توسعه دولت الکترونیکی بر بستر مرکز تبادل اطلاعات از جمله عناوین این کارگاههای آموزشی را تشکیل می دهد.

کارگاههای آموزشی سازمان فناوری اطلاعات طی روزهای برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (ایران الکامپ 2015) در غرفه دولت الکترونیک برگزار می شود و ارائه دهندگان این کارگاهها نیز ار دانشگاه های صنعتی شریف و الزهرا، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشکده پست و مخابرات و معاونت توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات هستند.

منبع : مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو