شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی سامانه پاسخگوی 24 ساعته شرکت ارتباطات مبین نت

تلفن ثابت - آواي انتظار

پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۰۰


شرکت ارتباطات مبین نت ، سامانه پاسخگوی تلفنی جدید راه اندازی کرد.

وایمکس نیوز - به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت ، سامانه جدید پشتیبانی و فروش شبانه‌روزی جدید خود را با سرشماره 1575 راه‌اندازی کرد. کارشناسان پشتیبانی و فروش مبین‌نت از این پس علاوه بر سامانه 096790 با شماره 1575 نیز مانند گذشته به‌صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته به‌منظور حل مشکلات احتمالی مشترکین وایمکس و همچنین علاقه‌مندان به خرید این محصول روی خط هستند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو