شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقابله جدی با گران‌فروشی و کم‌فروشی اپراتورها/فیلم


۱۳۹۹/۱۱/۲۶ | ۰۰


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با راه‌اندازی سامانه‌های نظارتی، مقابله جدی با گران‌فروشی و کم‌فروشی اپراتورها به کاربران را در دستور کار قرار داده است.

تیک نیوز- مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سی و هشتمین قسمت از سری ویدئوهای «ایران هوشمند»، اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رعایت حق‌الناس به‌عنوان شعار کلیدی و حفظ حقوق مشترکان به‌عنوان وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار داده است.

 
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تاکنون هرگاه از طریق سامانه نظارتی 195.cra.ir با شکایت مردم و تضییع حقوق کاربران مواجه شده، بی‌درنگ اپراتوهای ارائه‌دهنده خدمات را موظف به جبران خسارت احتمالی کاربران کرده است.
 
این موضوع در دو سال گذشته در قالب مواردی همچون؛ عدم محاسبه حجم دیتای داخلی به‌صورت نیم‌بها، عدم انتقال دیتا به سیم‌کارت بعدی در هنگام نقل‌وانتقال سیم‌کارت، محاسبه هزینه برای IP آدرس‌های مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که باید خدمات اینترنت رایگان دریافت می‌کردند، سو استفاده از خدمات ارزش‌افزوده، تضمین و جبران سرعت درخواستی کاربران و... بوده است.
 
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تلاش دارد به‌طور جدی هر جا گران‌فروشی یا کم‌فروشی صورت گرفت آن را متوقف و خسارت احتمالی را جبران کند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب