یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اينترنت
اينترنت

مصرف اینترنت داخل 400 درصد رشد کرد

معاون وزیر ارتباطات از انجام 50 پروژه و اقدام کلان در جهت تحقق اهداف سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: 100مانور برای تاب آوری شبکه ملی اطلاعات در زمان قطع اینترنت، انجام شد.

ادامه مطلب

اينترنت

رئیس سازمان تنظیم مقررات:

تلاش می کنیم اینترنت گران نشود/اینترنت ایران، ارزان‌تر از دنیا

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد سال جاری قیمت اینترنت هم در حوزه اینترنت ثابت و هم موبایل افزایش پیدا نکند.

ادامه مطلب

هويت كاربران اينترنت

چه‌کسي جور تعرفه‌هاي پايين اينترنت را مي‌کشد؟

در حالي که در سال‌هاي گذشته تقريباً تمامي خدمات و اقلام مصرفي با افزايش قيمت مواجه بودند، تعرفه خدمات ارتباطي کاهش قيمت داشته و اگرچه همين حالا هم مشترکان از تعرفه‌ها ناراضي هستند، اما ارائه‌دهندگان اينترنت ثابت معتقدند پايين بودن تعرفه، آنها را با مشکل مواجه کرده است.

ادامه مطلب

حسين فلاح

با حضور رییس رگولاتوری:

پروژه دسترسی به اینترنت پرسرعت در پردیس بومهن به بهره‎برداری رسید

مرحله نخست پروژه توسعه شبکه ثابت شرکت صبانت با تکنولوژی VDSL و FTTC در فاز هشت شهرستان پردیس با حضور رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به بهره‌برداری رسید. ​

ادامه مطلب

اينترنت

سرعت اينترنت‌تان چقدر است؟

کاربران اينترنت پرسرعت مي‌توانند با استفاده از ابزارهاي تست سرعت و کيفيت، از وضعيت سرويس دريافتي خود اطمينان حاصل کرده و درصورت عدم تطابق سرويس ارائه‌شده با سرويس درخواستي، شکايت کنند.

ادامه مطلب

تبليغات اينترنتي

متقاضیان اینترنت پرسرعت و کم‌حجم، هم‌چنان در صف انتظار

در بیش‌تر تعرفه‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های اینترنتی، با زیاد شدن سرعت اینترنت، به حجم و طبیعتاً قیمت آن هم افزوده می‌شود که این موضوع چندان باب میل کاربران کم‌مصرف نیست و از زمان ارائه‌ی تعرفه‌های جدید مصرف منصفانه هم تغییری در آن داده نشده است.

ادامه مطلب

شبکه ملي اطلاعات

معاون وزیر ارتباطات

اوج مصرف اینترنت در شبکه ملی اطلاعات 3برابر شد

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه اوج مصرف اینترنت از طریق شبکه ملی اطلاعات به هزار گیگابیت رسید، گفت: در ابتدای امسال میزان مصرف اینترنت در شبکه ملی 300گیگ بود.

ادامه مطلب

باند پهن - فناوري

تکلیف اینترنت 20مگابیتی چه شد؟

اگرچه هنوز هم اینترنت 128کیلوبیتی در برخی از سرویس‌ها وجود دارد، اما وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف شده دسترسی خانوارها به اینترنت با سرعت 20مگابیت بر ثانیه را فراهم کند. البته این موضوع مستلزم توسعه‌ فناوری‌های جدید از جمله فیبر نوری است.

ادامه مطلب

سيدمحمدامامي

بیش‌ترین شکایت مردم از اینترنت است

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: نتایج ارزیابی هفتگی سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195نشان می‌دهد در بازه زمانی 28دی‌ماه تا پنجم بهمن‌ماه، بیش‌ترین شکایت مشترکین مربوط به حوزه اینترنت و کم‌ترین شکایت مربوط به حوزه خدمات پستی است.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

مدیرعامل شرکت زیرساخت:

نرخ پهنای باند اینترنت گران نمی شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در سال 98، نرخ ارائه پهنای باند اینترنت به اپراتورهای ارتباطی افزایش نخواهد یافت.

ادامه مطلب