چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپراتورهاي-مجازي
اپراتورمجازي

تشريح چهار مدل کسب‌وکاري اپراتورهاي مجازي موبايل

شرکت‌هاي متقاضي ورود به ارائه خدمات خرد اپراتوري، در حال مذاکره جدي با اپراتورهاي موبايل جهت ورود به اين عرصه هستند در حاليکه همچنان فهم درستي از فضاي کسب‌وکاري و مدل‌هاي تجاري MVNO وجود ندارد و رسالت MVNEها در ديد کارشناسان نيز نامشخص است

ادامه مطلب

تلفن همراه - مجازي

تاثير MVNEهاي داخلي بر توافق بين اپراتورهاي مجازي و ميزبان

اپراتور مجازي شبکه تلفن‌همراه نوعي اپراتور تلفن همراه است که داراي بسترهاي مخابراتي لازم براي ارسال مکالمات و داده‌ها نيست؛ بلکه ترافيک شبکه اپراتور ميزبان (MNO) را بصورت عمده خريداري نموده و سپس با برند خود اقدام به فروش خدمات در بازار مي‌نمايد.

ادامه مطلب

سيم کارت

اپراتورهاي باکيفيت و MVNOها برنده اصلي ترابردپذيري

حاکم بازار ارتباطات کشور با راه‌اندازي ترابردپذيري بين MNOها و MVNOها براي ايجاد عدالت ارتباطي و منافع مشترکان موبايل گام بردارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد:

تشریخ خدمات مجازی موبایل/ اعلام تعرفه اپراتورهای مجازی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه ارائه خدمات از سوی اپراتورهای مجازی موبایل در کشور و ابهامات مربوط به دریافت مجوز فعالیت در این بخش را تشریح کرد.

ادامه مطلب

فضاي مجازي

سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد

ورود اپراتورهای مجازی تا پایان سال

مدیر بررسی‌های اقتصادی سازمان تنظیم مقررات با اشاره به آمادگی بازار ایران برای ورود اپراتورهای مجازی گفت: آیین نامه ایجاد اپراتور مجازی و ارائه مجوز به متقاضیان آن جزو برنامه‌های سال 1393 سازمان رگولاتوری است که تا یک یا دو ماه آینده به تصویب خواهد رسید.

ادامه مطلب

سبوحي

سبوحی:

سازمان تنظیم مقررات با ایجاد اپراتورهای مجازی موافقت کرد

به گفته معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات براساس مذاکرات انجام شده در کمیسیون تنظیم مقررات با فعالیت اپراتورهای مجازی در حوزه تلفن همراه موافقت شده، که به زودی آیین نامه مربوطه آن نیز توسط رگولاتوری ابلاغ خواهد شد.

ادامه مطلب