سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینترنت-ثابت
اینترنت

کاهش ضریب نفوذ اینترنت ثابت

ضریب نفوذ پهن‌باند تا پایان سال ۱۳۹۹، به ۱۰۶.۳۵ درصد رسیده که ۱۰۰.۲۲ درصد آن مربوط به اینترنت پهن‌باند سیار و ۶.۱۳ درصد مربوط‌ به اینترنت پهن‌باند ثابت است و در مقایسه با آمار سال ۱۳۹۸، با کاهش روبه‌رو شده است.

ادامه مطلب

اینترنت

چرا اینترنت باوجود منع قانونی، گران شد؟

امسال قرار نیست اینترنت گران شود؛ نه ثابت و نه همراه. این را مصوبه جدید مجلس می گوید و کاربران اینترنت هم به خوبی از آن مطلع شده اند. اما پس قضیه افزایش قیمت اینترنت ثابت در برخی شرکت ها چیست؟

ادامه مطلب

اینترنت

رتبه ایران در حوزه اینترنت ثابت

در حال حاضر در حوزه اینترنت ثابت، متوسط سرعت دانلود در ایران، ۱۹.۵۵ مگابیت‌برثانیه است که رتبه ایران را به ۱۳۴ از میان ۱۷۵ کشور می‌رساند.

ادامه مطلب

اینترنت

آخرین آمار کاربران اینترنت موبایل و ثابت

آخرین گزارش رگولاتوری از وضعیت اینترنت کشور از نفوذ ۱۰۴ درصدی اینترنت حکایت دارد به نحوی که نزدیک به ۹۳ درصد مردم کاربر اینترنت موبایل هستند اما نفوذ اینترنت ثابت خانگی همچنان ۱۱ درصد است.

ادامه مطلب

اینترنت

با اعلام کمیسیون فدرال ارتباطات؛

۱۴.۵ میلیون آمریکایی به اینترنت ثابت دسترسی ندارند

کمیسیون فدرال ارتباطات تصمیم دارد یارانه ای برای خانوارهای کم درآمد آمریکایی اختصاص دهد تا به اینترنت پرسرعت دسترسی یابند.

ادامه مطلب

اینترنت ثابت

انواع اینترنت ثابت در ایران

اینترنت ثابت می‌تواند محدود به یک محدوده جغرافیایی خاص باشد که اینترنت‌های ADSL،VDSL و FTTX را شامل می‌شود یا سرویس‌های ثابت بی‌سیم که انواع وایمکس و TD-LTE را ارائه می‌دهند که قابلیت اتصال بی‌سیم را دارند و می‌توان با مقایسه ویژگی‌های ارائه‌شده، به شرکت‌های دارنده پروانه FCP برای دریافت هر یک از این خدمات مراجعه کرد.

ادامه مطلب