دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینترنت-رایگان
وحیدی

۴ هزار روستا به شبکه اینترنت متصل نیستند

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به عدم اتصال ۴ هزار روستا به شبکه اینترنت، گفت: طرح مصوب در کمیسیون آموزش برای رایگان شدن اینترنت دانش آموزان، معلمان و مدارس به این موضوع نیز پرداخته است.

ادامه مطلب

شب یلدا

یلدا را مجازی برگزار کنید؛

پیشنهاد به وزارت ارتباطات برای ارائه‌ی اینترنت رایگان در شب یلدا

معاون کل وزیر بهداشت از مردم خواست که شب یلدا را امسال به صورت مجازی برگزار کنند. در همین راستا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا هم اعلام کرد که پیشنهاداتی برای وزارت ارتباطات مطرح است تا طرح‌هایی مانند اینترنت رایگان را در شب یلدا ارائه کنند.

ادامه مطلب

جهرمی

توضیح جهرمی درمورد کندی شبکه «شاد»

وزیر ارتباطات در پاسخ به اعتراض به کندی اینترنت شبکه آموزش مجازی «شاد» گفت: پیگیر موضوع هستیم و با نصب سرورهای جدید و هاردهای پرسرعت، گفته شده که مشکل حل شده است.

ادامه مطلب

ستار هاشمی

معاون وزیر ارتباطات پاسخ داد

علت رایگان نشدن سامانه‌های دانشگاهی چیست؟

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استفاده دانشجویان از وی‌پی‌ان هنگام اتصال به سامانه‌های آموزش الکترونیکی و اطلاعات ناقص سامانه‌هایی که از سوی دانشگاه‌ها به وزارت ارتباطات اعلام شده را علت عدم رایگان‌سازی اینترنت آموزش مجازی دانست.

ادامه مطلب

آموزش آنلاین

رایگان کردن اینترنت دانشجویان؛ وعده‌ای که روی کاغذ ماند!

علی رغم وعده‌های ۱۰ ماهه مسئولان عالی وزارت علوم و ارتباطات مبنی بر تامین اینترنت رایگان دانشجویان برای حضور بی دغدغه در کلاس های مجازی، متاسفانه با گذشت حدود سه ماه از ترم دوم کرونایی دانشگاه‌ها، هنوز بسیاری از دانشجویان به خصوص دانشجویان مناطق محروم هنوز چشم انتظار دسترسی بدون هزینه به کلاس های درس و دانشگاه هستند.این در حالی است که سایر مراکز آموزشی از قبیل مداس و مراکز زیرمجموعه آموزش و پرورش از همان ماه‌های اول شیوع کرونا از این موهبت مسئولان بهره‌مند هستند.

ادامه مطلب

اینترنت دانشجویی

وعده جهرمی درباره رایگان شدن اینترنت آموزش مجازی هنوز محقق نشده است

دانشگاه های مختلف در نامه ای به وزیر ارتباطات ازمحقق نشدن وعده های جهرمی درباره رایگان شدن اینترنت آموزش مجازی انتقاد کردند.

ادامه مطلب

اینترنت رایگان

استادان دانشگاه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه دریافت کردند

در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، علاوه بر مدارس، دانشگاه‌ها نیز کار خود را با برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری آغاز کرده‌اند و در همین راستا، شاتل موبایل بسته ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه به عنوان هدیه برای استادان دانشگاه فعال کرده است.

ادامه مطلب

اینترنت معلمان

قابل توجه معلمان بازمانده از دریافت بسته‌های رایگان اینترنتی

معلمان بازمانده از ثبت‌نام دریافت بسته‌های هدیه اینترنتی آموزش مجازی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند که فعال‌سازی این بسته‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود.

ادامه مطلب

کودکان تحصیل

ارايه اینترنت رايگان به کودکان جهت تحصيل توسط T-MOBILE

T-Mobile در پروژه ملي به حدود ۹ میلیون کودک جهت دسترسی به ابزارهای یادگیری از راه دور کمک می کند زیرا تقاضای تحصیل در خانه به دلیل Covid-۱۹ (ویروس کرونا) افزایش يافته است.

ادامه مطلب

تیک نیوز

تمدید اینترنت رایگان ۶۰۰ هزار معلم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارایه اینترنت رایگان گفت: اینترنت رایگان ۶۰۰ هزار معلم را تمدید می‌کنیم تا در آموزش مجازی هزینه‌ای را پرداخت نکنند.

ادامه مطلب