یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینستاگرام
اینستاگرام

قوانین سفت و سخت اینستاگرام برای مقابله با پیام‌های توهین‌آمیز در دایرکت

اینستاگرام اخیرا از تصمیم خود برای اعمال محدودیت‌هایی سخت‌گیرانه به منظور جلوگیری از درج پیام‌های حاوی محتوای نامناسب و توهین آمیز در دایرکت کاربران خبر داد.

ادامه مطلب

اینستاگرام

رشد فعالیت کسب و کارها در اینستاگرام با شیوع کرونا

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد کسب و کارهای مجازی فعال در فضای اینستاگرام وجود ندارد، از افزایش فعالیت‌ کسب و کارها در فضای اینستاگرام بعد از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ادامه مطلب

اینستاگرام

چه کسانی اینستاگرام ما را نگاه می‌کنند؟

همه ما کنجکاویم بدانیم که چه کسانی به محتوای اینستاگرام ما نگاه می‌کنند، برنامه‌های مختلفی هم در این زمینه وجود دارند، اما آیا واقعاً این راه‌ها جواب می‌دهند؟

ادامه مطلب

اینستاگرام

داشبور حرفه‌ای اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا و کسب و کارها

پر طرفدارترین شبکه اجتماعی دنیا، یعنی اینستاگرام قصد دارد، امکانات جدید و کاملی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

ادامه مطلب

اینستاگرام

نگرانی صدها هزار کسب و کار آنلاین از فیلتر اینستاگرام در دوران کرونا

نگرانی از فیلتر اینستاگرام، صدها هزار دارنده کسب و کار که به خرده‌فروشی کیک، غذای خانگی، صنایع دستی، پوشاک و... در فضای مجازی مشغولند را نگران کرده است، آنها می‌پرسند که در صورت فیلتر اینستاگرام و در شرایطی که اقتصاد به علت شیوع کرونا، دچار رکود شده برای امرار معاش خود چه باید کنند؟

ادامه مطلب

اینستاگرام

پیامدهای منفی فیلتر اینستاگرام بر معاش مردم

عضو هیات مدیره انجمن صنفی کسب‌وکارهای مجازی گفت: اکنون اینستاگرام به عنوان مکمل کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین محسوب می‌شود، بسیاری از افرادی که فاقد شغل بوده و کارشان از طریق فعالیت در اینستاگرام است، در صورت فیلتر این شبکه اجتماعی، دچار مشکلات عمده در تامین معاش خود خواهند شد.

ادامه مطلب

اینستاگرام

آمار تجارت ایرانی در اینستاگرام

بیش از یک میلیون کسب‌وکار کوچک و بزرگ ایرانی در اینستاگرام صفحه خرید دارند

ادامه مطلب

اینستاگرام

چگونه از یک پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟

اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیوی اینستاگرام از سال ۲۰۱۲ که از سوی فیس بوک خریداری شد، مرتبا رشد کرده و کاربران زیادی را جذب خود کرده است که در میان آنها برخی به درآمدزایی از طریق این اپلیکیشن پرداخته اند.

ادامه مطلب

اینفلوئنسر

راهنمایی محرمانه اینستاگرام به اینفلوئنسرها برای افزایش فالوئر

اینستاگرام در ماههای اخیر به شکل محرمانه به راهنمایی ویژه برخی از اینفلوئنسرها درباره شمار پستهای ارسالی در این پلتفرم و نوع پستهایی که کمک می کنند شمار فالوئرها و نرخ مشارکت آنها را افزایش دهند، پرداخته است.

ادامه مطلب

اینستاگرام

فعالان فضای مجازی مطرح کردند؛

جنایت اینستاگرام و بهره برداری سیاسی از «فیلترینگ»

فعالان فضای مجازی پاک با بررسی معضلات ناشی از کم کاری دولت در توسعه بسترهای داخلی، نسبت به استفاده بدون مرز از پلتفرم اینستاگرام توسط کودکان و نوجوانان کشور هشدار دادند.

ادامه مطلب