یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
بورس
بورس

معاون سازمان بورس:

نماد همـراه اول امروز بازگشايي مي شـود

معاون سازمان بورس در مورد بازگشايي نماد همراه اول گفت: نماد همـراه اول امروز بازگشايي مي شـود.

ادامه مطلب

صدوقي

مدیرعامل همراه اول خبر داد:

تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری همراه اول و برگزاری مجمع در هفته اول اردیبهشت 90

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اعلام ارایه بودجه اصلاحی سال 89 طی روزهای آینده از تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری همراه اول با هدف فعالیت در بازار سهام و برگزاری مجمع سالانه در هفته اول اردیبهشت ماه خبر داد.

ادامه مطلب

عقدايي

معاون سازمان خصوصی‌سازی:

واگذاری مخابرات قطعی و رقابتی بوده است

معاون سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر قطعی و رقابتی بودن شرایط واگذاری مخابرات گفت: وضعیت ودایع مخابرات مشخص بوده و در مورد اساسنامه این شرکت نیز اگر سهامی عام نمی‌شد، اجازه عرضه در بورس را نداشت.

ادامه مطلب

بورس

سهامداران همراه اول باز هم سود کردند

سود 353 تومانی برای هر سهم همراه اول در 3روز

روز یکشنبه در حالی سهام همراه اول با قیمت 3 هزار و 495 تومان کشف قیمت شد که با بازگشایی نماد شرکت ارتباطات سیار در سومین روز حضور این شرکت در بازار اول فرابورس، قیمت سهام آن مجددا با افزایش ۱۷۸۷ریالی نسبت به روز گذشته به 38هزار و 484ریال رسید.

ادامه مطلب

بورس

5/5 درصد سهام همراه اول 5 ثانیه‌ای معامله شد

زلزله 5 ریشتری در بورس

28 آذر ماه روزی تاریخی برای بازار فرابورس و بازار سرمایه کشور به شمار می‌رود. روزی که بزرگ‌ترین اپراتور اول کشور و خاورمیانه یعنی شرکت همراه اول به جرگه شرکت‌های کنونی در بازار سهام پیوست و با عرضه اولیه و 113 میلیون و 250 هزار سهم آن، بزرگ‌ترین عرضه اولیه از لحاظ حجم ریالی معاملات و نرخ اولیه سهام شرکت‌ها رقم خورد و بازار سرمایه و در اصل فرابورس ایران با نقطه عطفی مواجه شد.

ادامه مطلب

بورس

با کشف قیمت 3هزار و 495تومانی هر سهم

ارزش روز همراه اول 7.2 هزار میلیارد تومان محاسبه شد

با کشف قیمت 3 هزار و 495 تومانی هر سهم همراه اول ، ارزش روز این شرکت به بیش از 7.2 هزار میلیارد تومان رسید و با توجه به پیش بینی سود 407 تومانی به ازای هر سهم ، نسبت P/E آن 8.5مرتبه محاسبه شد.

ادامه مطلب

بورس

برای آنهایی که می خواهند سهام بخرند

همه چیز درباره عرضه و خرید سهام همراه اول در فرا بورس

عرضه قریب‌الوقع 5 درصد سهام همراه اول در فرابورس موجی در میان آحاد مردم ایجاد کرده و اکثر متقاضیان تهرانی خرید سهام این شرکت در گیرودار آلودگی هوا، با مراجعه به محل شرکت فرابورس و شرکت‌های کارگزاری سوالات متعددی مطرح می‌کنند که ناشی از ناآگاهی از چندوچون معاملات سهام است.

ادامه مطلب

بورس

از سوی سازمان بورس

شرایط دریافت تاییدیه زیرساخت دسترسی آنلاین اعلام شد

سازمان بورس و اوراق بهادار شرایط اخذ تاییدیه زیر ساخت دسترسی برخط (online) بازار در بورس و اوراق بهادار و فرابورس را اعلام کرد.

ادامه مطلب