شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
تعرفه-تلفن-ثابت
گوشي تلفن

تعرفه تلفن ثابت تعدیل می‌شود؟

طی ماه‌های گذشته بارها مدیران مخابراتی از بالا‌بودن هزینه‌های توسعه و نگهداری شبکه خبر داده و در عین حال یادآور می شوند که تعرفه‌های تلفن ثابت حتی کفاف هزینه‌های نگهداری و توسعه شبکه مخابرات را هم نمی‌دهد. برهمین اساس این سوال پیش آمده که آیا مخابرات به دنبال بالا‌بردن تعرفه‌های تلفن ثابت است؟

ادامه مطلب

تعرفه تلفن ثابت

ساختار جدید تعرفه تلفن ثابت و همراه

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات چندی پیش به منظور شفافیت، ساده‌سازی و حذف پالس محوری از تعرفه‌های تلفن ثابت، محاسبه‌ی کارکرد مشترکان بر مبنای دقیقه، اجرای طرح همکدسازی در استان‌ها، یکنواخت‌سازی تعرفه‌های تلفن همراه و توسعه‌ی شبکه تلفن ثابت با تضمین درآمد مناسب برای آن، پیشنهاد شرکت مخابرات ایران در مورد تعرفه مکالمه تلفن‌های ثابت و همراه را بررسی و تغییرات تعرفه‌ها را تصویب کرد.

ادامه مطلب

مخابرات

سخنگوی شرکت مخابرات:

مخابرات هیچ اضافه دریافتی از مشترکین نداشته است

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی با تاکید بر غیرقانونی بودن افزایش تعرفه‌ تلفن ثابت اعلام کرده است که شرکت مخابرات از ابتدای سال 91 با اعمال تعرفه‌های غیرقانونی مبالغ هنگفتی اضافه دریافت داشته است. با این وجود سخنگوی شرکت مخابرات تاکید دارد که مخابرات هیچ اضافه دریافتی نداشته است.

ادامه مطلب

تعرفه تلفن ثابت

افزايش تعرفه تلفن ثابت قانوني است

رييس شوراي رقابت با قانوني خواندن افزايش تعرفه تماس‌هاي تلفن ثابت گفت: اين افزايش قيمت با توجه به تغييراتي صورت گرفته که در دستورالعمل شورا از قبل پيش بيني شده بودند.

ادامه مطلب

سيدهاشمي

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران خبر داد

اعلام آمادگی مخابرات برای کاهش تعرفه تلفن ثابت و همراه

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران می‌گوید: اگر وزارت ارتباطات حق‌السهم خود از درآمد مخابرات را کاهش دهد، تعرفه تلفن همراه و ثابت کاهش می‌یابد.

ادامه مطلب

گوشي تلفن

تغيير تعرفه تلفن ثابت و همراه با دستور وزير ارتباطات متوقف شد

رگولاتوري رسما اعلام کرد: مصوبه 160 کميسيون تنظيم مقررات مبني بر تعيين آبونمان تلفن ثابت و نرخ پايه موبايل متوقف شده است.

ادامه مطلب

تلفن

ماحصل دستور وزیر برای توقف افزایش تعرفه تلفن ثابت

آبونمان900 تومانی و پالس 58.7 ریالی تلفن‌ثابت با وجود هم‌کدی استانی پابرجاس

روش مخابرات نشان می‌دهد که پس از دستور وزیر برای توقف موقتی افزایش تعرفه‌ تلفن‌ثابت و همراه،‌ مشترکان تلفن ثابت در استان‌هایی که پیش از 29 مرداد هم‌کد شده‌اند، نباید توقع بازگشت تعرفه داشته باشند. دستور از این پس اجرا می‌شود.

ادامه مطلب

تلفن

آخرین تعرفه‌های تلفن ثابت و همراه در روزهای تعطیل

جدول تعرفه‌های مکالمات تلفن ثابت به ثابت شهری، ثابت به همراه اول ( شهری و بین شهری) و همچنین نرخ یک دقیقه مکالمه تلفن‌های همراه به همراه و همراه به ثابت و بالعکس و نیز نرخ یک دقیقه مکالمه بین شهری تلفن‌های همراه به همراه و همراه به ثابت و بالعکس ( از هر نقطه به سایر نقاط کشور) اعلام شده است.

ادامه مطلب

تلفن

هزینه مکالمه با تلفن در ساعات مختلف شبانه‌روز

تعرفه تماس با تلفن همراه و تلفن ثابت در ساعات مختلف شبانه‌روز بسته به اپراتور سرویس‌دهنده متغیر است.

ادامه مطلب

تلفن

مرکز پژوهشهای مجلس:

مخابرات میتواندتعرفه تلفن را افزایش دهد

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی علل افزایش قیمت مکالمات تلفن ثابت را بررسی کرد.

ادامه مطلب